کانال تلگرام عمده فروشی لوازم جانبی موبایل

Admin 1399/11/27
کانال تلگرام عمده فروشی لوازم جانبی موبایل

"</a

کانال تلگرام عمده فروشی لوازم جانبی موبایل یکی از بهترین و سریع ترین راه های ارتباطی کاربران و مشتریان با فروشگاه آفرپخش برای مشاهده محصولات و ثبت سفارش به صورت آنلاین است. فروشگاه اینترنتی آفرپخش راه های ارتباطی مختلفی برای خرید و ثبت سفارش برای مشتریان در نظر گرفته است که کانال تلگرام نیز شامل آن می باشد و امکان خرید به صورت آسان و سریع را برای کاربرانی که زمان کمی برای خرید می خواهند صرف کنند را فراهم می کند.

 

امکانات کانال تلگرام خرید عمده لوازم جانبی موبایل آفرپخش

کانال تلگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل آفرپخش مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد. و امکانات مناسبی در اختیار مشتریان قرار می دهد تا تجربه ی خرید بهتری داشته باشند.

 

اطلاع رسانی جدیدترین محصولات و فروش ویژه؛ کانال تلگرام لوازم جانبی موبایل عمده

همکاران گرامی می توانند با عضو شدن در کانال تلگرام عمده فروشی لوازم جانبی موبایل پس از ریلیز شدن اجناس جدید. و دریافت نوتیفیکیشن از جدیدترین محصولات و قیمت های آن ها در سریع ترین زمان اطلاع پیدا کنند. و قبل از اتمام موجودی محصول مدنظر خود را خریداری نمایند.

هم چنین در صورتی که فروش ویژه با قیمت فوق العاده برای محصولی اعمال شده باشد در کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهد شد.

 

دسته بندی منظم از طریق هشتگ ( # )

برای دسترسی هر چه سریع تر کاربران به محصولات مرتبط ؛ تمامی کالاها به صورت منظم از طریق هشتگ گذاری دسته بندی می شوند. و با کلیک روی هشتگ محصول ، سایر محصولات آن دسته بندی به صورت کامل نمایش داده می شود.

علاوه بر این می توانید از طریق Search تلگرام در کانال به صورت مستقیم کالای مدنظر خود را پیدا کنید. و اطلاعات مورد نیاز آن را به دست بیاورید.

 

قیمت همیشه بروز

قیمت های درج شده برای محصولات در کانال تلگرام از طریق سیستم هوشمند به صورت لحظه ای بروزرسانی می شود در نتیجه قیمت ها همیشه بروز هستند.

 

عکس اصلی محصول به همراه رنگ بندی

عکس محصولات در کانال تلگرام توسط تیم عکس برداری به صورت دیجیتالی گرفت می شود و با کالای اصلی مغایرت ندارد.

هم چنین رنگ بندی محصول به صورت کامل داخل عکس قرار می گیرد.

 

اطلاعات کامل از فروشگاه

در قسمت اطلاعات کانال آدرس فروشگاه برای خرید عمده ، شماره تلفن بخش فروش برای مشاوره ، ساعت کاری ، لینک اپلیکیشن اندروید ، لینک صفحه اینستاگرام  و لینک وب سایت آفرپخش درج شد. و سعی شوذ تا اطلاعات کاملی از فروشگاه در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

"</p

 

روش ثبت سفارش از کانال تلگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل آفرپخش

روند ثبت سفارش و خرید از کانال تلگرام آفرپخش از طریق 2 روش امکان پذیر است و بسیار ساده می باشد.

  1. ابتدا باید روی دکمه ی کارشناس فروش کلیک کنید و سپس شناسه کالا و تعداد مدنظر خود را ارسال نمایید.
  2.  می توانید محصول انتخابی خود همراه تعداد را برای کارشناس فروش Forward نمایید.

به طور کلی عضو شدن در کانال تلگرام باعث افزایش اطلاعات در مورد فروشگاه و محصولات آفرپخش می شود. و امکانات مناسبی در اختیار همکاران گرامی می گذارد. خرید عمده لوازم جانبی موبایل در آفر پخش موجود می باشد. انواع لوازم جانبی موبایل با مهلت تست همکار و زیر قیمت بازار در آفر پخش می باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.