رویه‌های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره برای تیم آفرپخش مهم بوده است، و آفرپخش در این ضمینه بسیار میکوشد تا از مشکلات پیش رو پیشگیری کند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مشکلاتی همچون خرابی، مشکلات حمل و نقل رو به رو شوند. با توجه به گستردگی جنس های ارائه شده در وب‌سایت آفرپخش، همه محصولاتی که به فروش میرسند باید از نظر فیزیکی سالم باشند. مانند کالاهای هدفون، اسپیکر، پاور بانک و غیره دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و تا هفت روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد. اما اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف آفرپخش همراه سفارش ارسال و در فاکتور بدون مبلغ درج شده‌اند، شامل ضمانت نیستند. از این رو از شما عزیزان خواهش مندیم قوانین مرجوعی را با دقت مطالعه کنید. لطفا قبل از ارسال مرجوعی با کارشناسان آفرپخش تماس بگیرید و پرسش های متداول را مطالعه کنید. لطفاً کالا را برای بازگرداندن و ارسال آن به خدمات پس از فروش آفرپخش از طریق پست، تنها به کد پستی : 0 ارسال کنید. قبل از ارسال با کارشناس های آفرپخش تماس بگیرید. (لطفا توجه کنید ارسالی های بدون هماهنگی فاقد اعتبار و تحویل گرفته نمیشود و هزینه رفت و برگشت در این صورت به عهده مشتری میباشد) اصلی ترین روش و سریع ترین تماس تلفنی است و ایمیل سازمانی با توجه به تراکم بالازمان بیشتری میبرد.

شرایط مرجوع کالا – لطفا با دقت مطالعه کنید .

ارسالی های بدون هماهنگی با کارشناسان فاقد اعتبار است و تیم آفرپخش هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

dgran

ارزش بسته ارسالی اگر بیش از 200 هزار تومان باشد هزینه ارسال به عهده آفرپخش میباشد. در غیر این صورت هزینه ارسال به عهده مشتری است .
اگر مرجوعی مشکلی نداشته باشد و فقط به درخواست مشتری باشد و نارضایتی از کیفیت هزینه پست با مشتری است .

marjoe

مدت ضمانت تست محصول نگذشته باشه
محصولات اورجینال و اصل چین 15 روز
های کپی 7 روز
کپی 1 روز
و اجناسی که از نظر کیفیت مشکلی ندارند فقط 7 روز ضمانت بازگشت دارند

marjoe

ظاهر اولیه شکل به هیچ عنوان تغییر نکرده باشد (برچسب چسبیده نباشه / کثیفی نداشته باشه / خراب نباشه ظاهرش / خط خوردگی نداشته باشه / با خودکار نوشته نشه و…)
برای محصولات پکدار علاوه بر خود محصول برای پک محصول ام سالم باشد و تمامی مراحل ذکر شده رعایت شود

broken

کالا مرجوعی میبایست معیوب یا از نظر کیفیت مورد نظر شما قرار نگرفته باشد .

کالاهایی که در فاکتور (بدونه مرجوعی) قید شده اند امکان مرجوع آنها وجود ندارد .

marjoe

مشکل کالاها نوشته و توی یه ورق به همراه کالا مرجوعی برای ما ارسال شود.

home

برای بهره گیری از ارسال رایگان لطفا بسته ارسالی رو با پست سفارشی ارسال کنید .(در صورت ارسال با تیپاکس یا پسکرایه مبلغ پرداختی به ما به این شرکت ها از مبلغ مرجوعی کسر خواهد شد)

broken box

اجناسی که شکستگی دارند تو حمل و نقل اتفاق میفتند و شامل مرجوعی نمیشوند .

marjoe

پروسه پستی و پردازش بسته های مرجوعی بین 5 الی 14 روز ممکن است طول بکشد ، این بستگی به زمان رسیدن بسته پستی ، ترافیک و … دارد .

فیلتر بر اساس شهر محصول
آفر پخش
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آفر پخش