اضافه شدن یکی از قابلیت های دوربین گلکسی S21 به گوشی S20 و Note 20

Admin
15 اردیبهشت, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
اضافه شدن یکی از قابلیت های دوربین گلکسی S21 به گوشی S20 و Note 20

سری گلکسی S21 سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی با مجموعه ای از ویژگی های جدید و چشمگیر برای دوربین وارد بازار شد. برخی از این ویژگی ها از آن زمان تاکنون به گوشی های گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 اضافه شده اند اما با این حال ، Director’s View ، که یکی از فوق العاده ترین ویژگی های دوربین گوشی های هوشمند تا به امروز است ، به هیچ یک از پرچمدارن قبلی اضافه نشده است. به نظر می رسد که سامسونگ بالاخره در حال آماده سازی است تا ویژگی محبوب دوربین گلکسی S21 را برای برخی از پرچمداران قدیمی خود ارائه دهد.

Director’s View به کاربران اجازه می دهد تا در هنگام فیلم برداری، بتوانند تصویر کلیه سنسورهای دوربین را به صورت مستقل روی صفحه نمایش تماشا کرده و در صورت تمایل، بین دوربین‌ها جابجا شوند. همچنین این ویژگی امکان فیلم برداری با دوربین جلو و پشت به صورت همزمان را فراهم میکند که برای افرادی که به تولید محتوای ویدیویی در گوشی موبایل میپردازند به شدت کاربردی است.

وبسایت معتبر T-Mobile USA که یک صفحه پشتیبانی نرم افزاری از S20 5G دارد طبق بروزرسانی جدید خود دستور العمل استفاده از قابلیت Director’s View را در صفحه اس 20 آموزش داده است که یکی از شواهد موجود به حساب می آید. البته این ویژگی در حال حاضر فقط بر روی گوشی های سری S21 وجود دارد اما با این حال ، از آنجا که وبسایت تی موبایل برای افزودن نحوه استفاده از Director’s View در اس 20 صفحه خود را بروزرسانی کرده است شدیدا نشان میدهد که این قابلیت به زودی روی پرچمداران قبلی قابل استفاده خواهد بود.

S20 Directors View

این احتمال نیز وجود دارد که این اشتباه از طرف وبسایت T-Mobile باشد ، خصوصاً به این دلیل که در صفحه به روز شده از نسخه اندروید اشتباه (Android 10) نام برده شده است اما با توجه به تصاویر و دستور العمل ها این احتمال خطا کم میباشد.

با معرفی سری S21 سامسونگ چندین ویژگی دوربین آنها نظیر پشتیبانی از تصاویر پرتره در شرایط کم نور ، پشتیبانی از دوربین فوق عریض با حالت شب ، جلوه های جدید مانند استودیو در حالت پرتره ، امکان استفاده از حداکثر نوردهی ممکن در حالت شب و موارد دیگر با بروزرسانی در اختیار گوشی های S20 و Note 20 قرار گرفت.

با این حال ، همانطور که قبلا گفته شد ، Director’s View با به روزرسانی های گفته شده به هیچ یک از این گوشی ها راه پیدا نکرد. حدس و گمان هایی وجود داشت که این عدم پشتیبانی به دلیل محدودیت در ISP موبایل (پردازنده های سیگنال تصویر) است. اما ظاهراً اینطور نیست و سامسونگ در حال آماده سازی است که این ویژگی را به زودی برای پرچمداران قدیمی خود ارائه دهد.

منبع : Androidheadlines

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.