بررسی کابل AUX

سمیرا صفدری
28 دی, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کابل AUX صدا

کابل AUX صدا چیست

به کمک کابل AUX صدا می توانید دستگاه های پخش را به اسپیکر ها متصل کنید و صدا را انتقال دهید. این مدل کابل ها ساختار پیچیده ای ندارند و از رشته های رسانای فاز و نول و ارت تشکیل شده اند. و توسط لایه محافظ آلومینیومی و سپس روکش پوشش داده شده اند. هم چنین دارای دو جک 3.5 میلی متری در دو سر کابل هستند که یکی از آن ها به دستگاه پخش و دیگری به اسپیکر متصل می شود.

 

خرید کابل AUX صدا

 

کاربرد کابل AUX

برای اتصال و انتقال صدا بین دستگاه های زیر و اسپیکر ها کاربرد دارد.

  • پخش خودرو
  • ویدئو پرژکتور
  • کامپیوتر
  • لپ تاپ
  • موبایل
  • سینمای خانگی
  • و ….

 

کابل AUX صدا خودروپخش و فروش کابل AUX صدا

 

طول کابل AUX

طول استاندارد این کابل ها یک و یک و نیم متری است. که صورت فنری و ساده در بازار در دسترس قرار دارد. کابل هایی با طول و متراژ های بیشتر نیز تولید می شود.

 

خرید عمده کابل AUX صدا فنری

 

جنس کابل AUX

کابل های AUX از نظر ظاهری متنوع هستند. رنگ کابل و جنس روکش کابل ها که به چند دسته نظیر کابل های کنفی، PVC، برزنتی، پلاستیکی، ژله ای و … تقسیم می شوند.

فروش عمده کابل AUX صدا

 

تبدیل کابل AUX

کابل های تبدیل دارای یک سوکت ماده و یک جک نر هستند. که یکی به دستگاه پخش متصل می شود و دیگری به کابل AUX وصل می شود.

 

خرید تبدیل کابل AUX صدا خرید عمده تبدیل کابل AUX صدا

 

کابل های یک کاناله و دو کاناله

کابل یک کاناله یا مونو تمامی صداها را از یک باند پخش می کند. اما کابل دو کاناله یا استریو تمامی صداها را با جزِئیات و تفکیک شده از دو باند پخش می کند. که کابل های AUX استریو صداهای واقعی تر و جذاب تری را انتقال می دهند.

 

پخش عمده کابل AUX صدا

 

انواع فیش های AUX

فیش های کابل AUX معمولا از جنس فلز ساخته می شوند. فیش ها بسته به نوع کار کردشان به صورت 1 خط و 2 خط و 3 خط تولید می شوند.

  • فیش 1 خط : وجود یک شیار یا یک خط روی فیش به معنی یک کاناله یا مونو بودن کابل AUX است.
  • فیش 2 خط : وجود دو شیار یا خط روی فیش به معنی دو کاناله یا استریو بودن کابل AUX است.
  • فیش 3 خط : وجود سه شیار یا خط روی فیش به معنی دو کاناله یا استریو بودن کابل AUX و هم چنین توانایی انتقال صدای میکروفون را نیز دارد.

 

کابل AUX صدا عمده خرید عمده کابل AUX

 

 

خرید عمده کابل AUX صدا

 

فروشگاه آفرپخش وارد کننده لوازم جانبی گوشی موبایل از چین و دبی بوده. و در زمینه پخش عمده کابل AUX فعالیت می کند. در این فروشگاه کابل های AUX با برند های معتبر و محبوب نظیر سامسونگ، وی اسمارت، ریمکس، الدنیو، هوکو، رکسل، ارلدام، و برند های متفرقه شرکتی. و هم چنین بدون برند به صورت پک دار و فله با 4 کیفیت مختلف اورجینال ، اصل چین ، های کپی و کپی موجود است. که هر کدام از مزایا و ویژگی های خاص خود برخوردار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده کابل AUX صدا می توانید به سایت عمده فروشی آفرپخش مراجعه کنید، و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.