کابل تایپ سی و انواع آن

سمیرا صفدری 1401/02/15
کابل تایپ سی و انواع آن

کابل تایپ سی

کابل تایپ سی و انواع آن یک کانکتور است که برای انتقال جریان برق و همچنین برای انتقال دیتا از آن استفاده می شود. اندازه سری کانکتور کابل TYPE-C تقریبا شبیه به کانکتور USB MIRO می باشد.

 

پخش عمده کابل تایپ سی

 

کابل تایپ سی و انواع آن

 

کابل های یک سر TYPE-C

در این نوع کابل سمتی که به گوشی و گجت ها متصل می شود تایپ سی بوده، و سمتی که به آداپتور متصل می شود USB-A می باشد.

کابل تایپ سی و انواع آن عمده

 

کابل های دو سر TYPE-C

هر دو سر این نوع کابل ها دارای کانکتور تایپ سی می باشد که می تواند جریان را دریافت و ارسال کند. قابلیت شارژ سریع و افزایش طول عمر باتری و استفاده آسان، از ویژگی های این کابل می باشد.

خرید عمده کابل تایپ سی و انواع آن

 

ویژگی های کابل TYPE-C

 

سازگاری با دستگاه ها

به کمک کابل تایپ سی می توان گوشی موبایل، پاوربانک، لپ تاپ، هارد اکسترنال و… را به هم متصل کرد. و برای شارژ کردن و یا انتقال دیتا از آن استفاده کرد.

 

پخش عمده کابل تایپ سی و انواع آن

 

کم هزینه و مقرون به صرفه

به دلیل سازگاری این نوع کابل با بیشتر دستگاه های مورد استفاده کاربران، دیگر نیازی به تهیه و خرید چندین نوع کابل نخواهد بود. و فقط با یک کابل TYPE-C می توان دستگاه های موردنظر را شارژ کرد.

 

عمده فروشی کابل تایپ سی و انواع آن

 

استفاده آسان

از دیگر ویژگی های کابل TYPE-C که باعث محبوبیت زیاد آن شده، قابلیت استفاده آسان از هر دو جهت کانکتور کابل است.

 

کابل تایپ سی عمده و انواع آن

قابلیت فست شارژ

کابل های تایپ سی نسبت به استاندارد هایی که دارند سرعت های مختلفی برای شارژ کردن دارند. سرعت شارژ کابل های معمولی 5 وات بود، اما کابل های TYPE-C دارای سرعت های 18 ،25، 50، 60، 80 وات هستند.

 

قیمت و خرید آنلاین انواع کابل تایپ سی

اگر قصد خرید عمده کابل تایپ سی و انواع آن را دارید می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت فروشگاه آفرپخش خرید خود را انجام دهید.

قیمت های درج شده در سایت برای فروش عمده محصولات است و فروش تکی ندارد. قیمت های سایت مناسب برای موبایل فروشان و پخش کننده های لوازم جانبی موبایل است.

فروشگاه آفر پخش وارد کننده و مرکز پخش و عمده فروشی لوازم جانبی گوشی موبایل به قیمت چین است. لیست قیمت خرید برای همکاران از این سایت زیر قیمت علاالدین در تهران می باشد.

آفر پخش بسته به حجم خرید مشتریان تخفیفاتی برای آن ها در نظر می گیرد. جهت سفارش محصولات با تعداد بالا و اطلاع از قیمت های تیراژ با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.