پخش عمده گارد موبایل

سمیرا صفدری 1400/08/17
پخش عمده گارد موبایل

پخش عمده گارد موبایل

پخش عمده گارد موبایل توسط شرکت های مختلف و در طرح ها، جنس ها و مدل های گوناگون و متناسب با ابعاد و مدل های گوشی ها تولید می شوند. گارد ها را از متریال های متفاوتی مانند پلاستیک، سیلیکون، فبیرکربن، چوب، چرم ، پارچه و فلز تولید می کنند. انتخاب هر یک از این مواد توسط طراحان انجام می شود. و به عواملی مانند زیبایی، هزینه، میزان مقاومت، کیفیت، سلیقه و راحتی کاربران بستگی دارد.

 

کاور گوشی موبایل و پوشش دهی

  • پوشش سطح پشتی و لبه های کناری گوشی
  • پوشش سطح پشتی و لبه های کناری و دکمه های گوشی
  • پوشش سطح پشتی و لبه های کناری و بالا و پایین گوشی
  • پوشش لبه های جلویی گوشی برای محافظت از صفحه نمایش

 

انواع گارد از نظر طراحی و قابلیت؛ پخش عمده گارد موبایل

فانتزی، قاب طرح دار، ساده، کلاسیک، ژله ای، رنگی، نرم، سخت، مات، شفاف، ضد آب، قاب سیلیکونی، پاپ سوکت دار، محافظ لنز دار ساده، محافظ لنز دار کشویی، انعطاف پذیری، مقاوم در برابر ضربه ، مقاوم در برابر خط و خش، دسترسی به درگاه ها

 

 

گارد های پلاستیکی؛ پخش عمده گارد موبایل

پلاستیک ماده ای است که به علت انعطاف پذیری بالا و هم چنین شکل پذیری مناسب به عنوان یکی از مواد اولیه پر کاربرد در ساخت گارد های گوشی محسوب می شود. کاور های پلاستیکی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند. به همین دلیل می توان این دسته از قاب ها را به عنوان متنوع ترین، ارزان ترین، بادوام ترین و پر کاربرد ترین گارد های گوشی دانست.

این نوع گارد ها بسیار خوش دست می باشند و اصلا از دست سر نمی خورند. و دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه، خط و خش، آلودگی دارند. با استفاده از کاور های پلاستیکی می توانید از موبایل خود در مقابل ساییده شدن، شکستن و ترک برداشتن جلوگیری کنید.

 

پخش عمده گارد موبایل ضدآب

 

گارد های پلی کربنات (Poly carbonate)

پلی کربنات از خانواده پلیمر های ترمو پلاستیک می باشد. پلی کربنات ماده پلاستیکی سخت، با دوام و دارای وزن سبکی می باشد. به همین دلیل از مقاومت بسیار بالایی در هنگام سقوط از ارتفاع برخوردار است. مقاومت و پایداری بالا، وزن سبک، ضد ترک خوردن و خرد شدن از مزایای کاور های پلی کربنات است.

 

پخش عمده گارد موبایل پلی کربنات

 

گارد های پلی یورتان (Poly urethane)

پلی یورتان، فوم بسیار سبک است. که به دلیل عدم رشد باکتری و هم چنین استحکام بالا در مقابل فشار و ضربه، گزینه مناسبی برای کاور کردن گوشی موبایل و محافظت از آن می باشد. این نوع قاب ها در طرح و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند.

پخش عمده گارد موبایل سافت

 

گارد های هیبریدی (Hybrid)

در ساخت گارد هیبریدی از دو نوع پلاستیک نرم و سخت استفاده می شود. و با توجه به نحوه ساخت قاب، می تواند دارای دو یا سه لایه باشد. این نوع گارد ها از محکم ترین کاور های گوشی هستند. و هم چنین خوش دست بودن یکی دیگر از ویژگی های مثبت این گارد ها است.

 

 

گارد های فیبر کربن (Carbon Fiber)

فیبر کربن یا کامپوزیت کربن، از الیاف کربن تشکیل می شود. گارد هایی که از این مواد ساخته می شوند از گران ترین قاب های گوشی محسوب می شوند. هم چنین دارای ظاهری شیک، وزن سبک و قدرت محافظت بالایی هستند. این نوع از کاور ها نازک هستند اما استحکام و مقاومت بالایی دارند. و مانع از خط و خش و هر گونه ضربه به گوشی می شوند.

 

پخش عمده گارد موبایل نرم

 

گارد های سیلیکونی (Silicone)

سیلیکون ماده ژل مانندی است که از مشتقات مواد نفتی محسوب می شود. این ماده دارای انعطاف پذیری زیادی می باشد. گارد های سیلیکونی از هر نوع ضربه به گوشی جلوگیری می کند.

هم چنین می توان به نرم بودن، ساختار ضد لغزندگی و سر نخوردن از دست، ارزان قیمت بودن، استحکام و دوام بالای آن اشاره کرد. هم چنین قابلیت تمیز کردن راحت آن از دیگر ویژگی هایی است. که در کمتر کاوری دیده می‌ شود. قاب های سیلیکونی قاب های نرمی هستند که به راحتی می توان آن ها را خم کرد بدون آن که تغییر شکل دهند.

 

پخش عمده گارد موبایل سیلیکونی

 

گارد های چوبی

گارد های ساخته شده از چوب قیمت های نسبتا بالایی دارند. و استحکام و مقاومت پایینی در مقابل ضربه دارند، و در اثر افتادن از ارتفاع امکان شکستن و ترک خوردن دارد. اما به دلیل اینکه از چوب درختان طبیعی تولید شده است، حس خاص بودن در عین سادگی را به کاربر القا می کند. از دیگر ویژگی های جذاب این نوع قاب ها قابلیت حکاکی روی آن هاست. روی سطح این نوع کاور ها به راحتی می توان طرح های زیبایی حک و منبت کرد. قاب های چوبی تنوع زیادی در طرح و رنگ بندی دارند.

 

پخش عمده گارد موبایل چوبی

 

گارد های چرمی

چرم به عنوان یک ماده زیبا و شیک و در عین حال با دوام است. اما در برابر ضربه های محکم، مقاومت بالایی ندارد. بیشتر برای تزیین و طراحی ظاهری در گارد ها کاربرد دارد.

گارد های ساخته شده از چرم دارای ظاهری شیک و رسمی هستند، که در مکان های اداری و رسمی کاربرد بیشتری دارند. و معمولا مناسب رنج سنی میانسال به بالا می باشد که به زیبایی با کیف، کفش، کمربند، جا کلیدی، کلاه و دیگر اکسسوری ها ست می شود..

 

گارد های فلزی

فلز یکی از پر کاربرد ترین و مقاوم ترین مواد به شمار می آید. گارد های فلزی بالاترین محافظت از گوشی را انجام می دهند. در برابر ضربه ها مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. و دارای ظاهری خاص هستند. از فلز های پر کاربرد در تولید قاب گوشی می توان به آلومینیوم، تیتانیوم، برنج و آلیاژ های فلزات گران قیمت مانند طلا و نقره و غیره … اشاره کرد.

 

 

گارد های پارچه ای

این گارد ها اکثرا برای محافظت از قاب دور و پشت گوشی استفاده می‌ شوند. گارد های پارچه ای در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند. و برای اکثر برند های موبایل موجود هستند. اما نکته ای در مورد این نوع از قاب های گوشی موجود دارد، این است که زود کثیف می شوند. و مقاومت زیادی در برابر ضربه ندارند و بیشتر برای دیزایین کاور ها استفاده می شود.

 

پخش عمده گارد موبایل پارچه ای

 

گارد های کیفی

پخش عمده گارد موبایل و این گارد ظاهری شبیه به یک کیف دارند. و در هنگام قرار گیری گوشی در این قاب ها، بدنه گوشی و صفحه نمایش آن به خوبی پوشیده و محافظت می شود. از گارد های کیفی می توان به عنوان کیف پول و کیف کارت نیز استفاده کرد.

 

پخش عمده گارد موبایل

 

پخش عمده لوازم جانبی موبایل در فروشگاه آفر پخش

فروشگاه آفر پخش وارد کننده و مرکز پخش و عمده فروشی لوازم جانبی گوشی موبایل است. در فروشگاه آفر پخش انواع گارد های طرح دار و سیلیکونی و بتمنی و … موجود می باشد. که به قیمت عمده و به صورت آنلاین به فروش می رسد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.