پخش عمده کابل شارژ

Admin
29 دی, 1399
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پخش عمده کابل شارژ

پخش عمده کابل شارژ

کابل شارژ برای تامین انرژی دستگاه ها و یا همگام سازی و انتقال دیتا برای گوشی های هوشمند و تبلت ها کارایی دارد. این محصول یکی از مهم ترین و پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل است. و استفاده از آن برای هر نوع گوشی موبایل ، تبلت یا دستگاه قابل شارژ دیگری ضروری است. بنابراین باید متناسب با مدل و قابلیت های دستگاه انتخاب شود. تا به خوبی و با سرعت مناسب آن را شارژ کند و آسیبی به باتری و یا خود دستگاه وارد نشود. فروشگاه آفرپخش واردکننده لوازم جانبی موبایل بوده و در زمینه پخش عمده کابل شارژ به صورت ویژه فعالیت دارد. و انواع زیادی از کابل شارژ با کیفیت های مختلف را به صورت عمده و زیر قیمت بازار در اختیار همکاران موبایل فروش و توضیع کننده های لوازم جانبی موبایل قرار می دهد.

انواع کابل شارژ

  • کابل Micro USB ( اندرویدی )

پورت Micro USB یکی از پراستفاده ترین درگاه های شارژ است. و روی تعداد زیادی از گوشی های موبایل و تبلت و هم چنین اکثر دستگاه های قابل شارژ نظیر کنسول بازی ، هدفون بلوتوث ، اسپیکر قابل حمل و … استفاده شده است. کابل Micro USB یک کابل تبدیل کانکتور USB به Micro USB است. و برای شارژ و انتقال داده دستگاه هایی که به پورت میکرو یو اس بی مجهز هستند کارایی دارد.
این کابل یک طرفه است و از یک طرف داخل پورت میرود بنابراین باید به صورت صحیح متصل شود.

پخش عمده کابل شارژ Micro USB

  • کابل TYPE-C (  تایپ سی )

کانکتور TYPE-C نسخه سوم USB است و نسبت به نسخه قبلی خود یعنی Micro USB از سرعت انتقال بالاتری برخوردار است. هم چنین از هر دو طرف قابل استفاده است و نیاز به پیدا کردن روش صحیح اتصال ندارد. تقریبا تمامی گوشی های نسل جدید که سیستم عامل آن ها اندروید است به پورت تایپ سی مجهز هستند. و برای انتقال شارژ و دیتا به کابل های TYPE-C نیاز دارند.
این کابل دارای دو مدل می باشد.

1-کابل تبدیل USB به TYPE-C که همان کابل معمولی است. و با آداپتور های شارژ که خروجی USB دارند استفاده می شود.

2- کابل تبدیل TYPE-C به TYPE-C برای استفاده به آداپتوری نیاز دارد که پورت خروجی تایپ سی داشته باشد.

پخش عمده کابل شارژ TYPE-C

  • کابل Lightning ( آیفونی )

سوکت LIGHTNING انحصاری برند APPLE است. و کابل های آن تنها برای دستگاه های این شرکت قابل استفاده است. کانکتور لایتینگ نیز پشت و روی یکی دارد و از هر دو طرف قابل استفاده می باشد.

پخش عمده کابل شارژ Lightning

نکات خرید کابل شارژ

توجه داشته باشید برای استفاده از بازدهی اصلی کابل و انتقال جریان مناسب، آداپتور شارژ ( کلگی ) نیز باید با کیفیت باشد. و جریان خروجی آن متناسب با دستگاه متصل شده باشد. در غیر این صورت ممکن است دستگاه به درستی و با سرعت مناسب شارژ نشود.
به شدت توصیه می شود برای شارژ گوشی موبایل هوشمند و تبلت خود از کابل شارژ اورجینال و با کیفیت استفاده کنید تا آسیبی به باتری و دستگاه شما وارد نکند. هم چنین با استفاده از محافظ کابل می توان استحکام و طول عمر کابل خود را افزایش دهید.

فناوری شارژ سریع ( فست شارژ ) برای شارژ سریع تر گوشی های موبایل ساخته شده و در صورتی که دستگاه شما به این فناروی مجهز است. باید کابلی تهیه کنید که قابلیت انتقال شارژ سریع را داشته باشد. هم چنین در صورتی که می خواهید دستگاه خود را با کامپیوتر متصل کنید و به انتقال داده بپردازید باید کابل شما قابلیت دیتا داشته باشد.
حداکثر جریان قابل انتقال ، قابلیت فست شارژ و دیتا ، طول ، جنس شیلد و روکش و سرسوکت همگی از فاکتور های انتخاب کابل است. که هر کدام مزایای خاص خود را دارند و باید به درستی انتخاب شوند تا به خوبی نیاز های شما را برطرف کند.

پخش عمده کابل شارژ آفرپخش

فروش عمده کابل شارژ

شرکت آفرپخش انواع کابل شارژ Micro USB ، TYPE-C و Lightning از برند های مختلف و معتبر سامسونگ ، اپل ، شیائومی ، هواوی ، ال جی ، ریل می ، نوکیا و سایر شرکت هایی که فقط در تولیدات لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد. نظیر MOXOM ، V-Smart و … و هم چنین سایر محصولات که فله و بدون برند هستند را به صورت مستقیم از چین و دبی وارد ایران می کند. و با قیمت فوق العاده به صورت خرده و تیراژ بالا در اختیار همکاران می گذارد.

همکاران گرامی می توانند برای خرید عمده کابل شارژ  و هم چنین اطلاع از قیمت کابل شارژ عمده به قسمت کابل و زیر دسته کابل شارژ مراجعه کنند. و با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر خود را با قیمت عالی و مطمئن انتخاب و خریداری نمایند.

کالا های موجود در این دسته از لحاظ کیفیت به چند دسته اورجینال ، اصل چین ، های کپی و کپی تقسیم می شوند. که هر کدام نسبت به کیفیت شامل مهلت تست سلامت محصول برای همکار می باشد. و در صورت وجود مشکل فنی امکان مرجوع کردن اجناس وجود دارد.

  • شرایط گارانتی

گارانتی فقط برای همکار است و در صورت استفاده مشتری مرجوعی کالا پذیرفته نمی شود.

در ظاهر اولیه محصول و پک بسته بندی تغییری ایجاد نشده باشد.

مهلت گارانتی باقی مانده باشد.

آفرپخش مرکز پخش عمده کابل شارژ

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.