پخش عمده فلش مموری

Admin 1399/09/16
پخش عمده فلش مموری

پخش عمده فلش مموری

فلش مموری همیشه جزو پرفروش ترین های بازار لوازم جانبی بوده و وسیله بسیار کاربردی و کارآمدی به شمار می رود. از این رو بسیاری از شرکت های بزرگ شروع به تولید فلش با ظرفیت و مزایای مختلف کرده اند. از طرفی هم تهیه فلش به صورت عمده و با قیمت مناسب جزو اولویت های موبایل فروشان و پخش کننده های لوازم جانبی است زیرا این حافظه جانبی کوچک روزانه مورد استفاده تعداد زیادی از افراد جهت دخیره و یا انتقال بسیار آسان اطلاعات قرار میگیرد. فروشگاه آفرپخش واردکننده دسته اول لوازم جانبی موبایل بوده. و در زمینه پخش عمده فلش مموری نیز فعالیت دارد و انواع مختلفی از فلش مموری با ظرفیت و برند متفاوت را به صورت عمده و با نازل ترین قیمت به فروش می رساند. همکاران محترم میتوانند جهت مشاهده و خرید انواع فلش مموری 16 الی 64 گیگابایت روی لینک زیر کلیک کنند.

پخش عمده فلش مموری

 

فلش مموری چیست؟

فلش مموری نوعی حافظه جانبی است که از طریق USB به کامپیوتر ، لپ تاپ ، تلویزیون ، اسپیکر و سایر وسایلی که دارای پورت ورودی USB می باشند متصل می شود. و به نوعی پراستفاده ترین نوع حافظه جانبی برای جابجایی و انتقال اطلاعات میان کامپیوتر است. فلش مموری USB با ظرفیت های مختلف از 2 گیگابایت الی 2 ترابایت توسط شرکت های بزرگ نظیر Vicco man ، Western Digital ، HP و … تولید می شود. با ظهور فضای ابری مقداری از محبوبیت فلش مموری ها کاسته شد اما هنوز هم این حافظه قابل حمل چیزهای زیادی برای ارائه دارد و ذخیره فایل های با ارزش ، انتقال تصویر در تلویزیون و همچنین انتقال اطلاعات میان گوشی موبایل و لپ تاپ را فراهم میکند. از طرفی قیمت مقرون به صرفه دارند و به اندازه کافی کوچک هستند که حتی روی جاکلیدی میتوانند قرار بگیرند و همیشه همراه شما باشد.

سرعت انتقال یکی از عوامل مهم در انتخاب فلش مموری است. که بسته به نسخه USB و دستگاه متصل شده دارد. سرعت انتقال به ترتیب نسخه USB 3.1 ، نسخه USB 3.0 ، نسخه USB 2.0 متقاوت است که USB 3.1 بیشترین سرعت را دارد البته مقدار سرعت فلش بسته به دستگاهی که به آن متصل شده نیز مرتبط است و با نسل های جدید سرعت آنها در حال افزایش است.

هنگامی که فایلی از روی فلش بر روی دستگاه دیگری پخش می شود، خواندن نامیده می شود. و هنگامی که از روی کامپیوتر و یا هر دستگاه دیگری فایلی بر روی فلش ریخته شود، عملیات مربوطه نوشتن نامیده می شود. بدین ترتیب هر چه سرعت فلش بیشتر باشد، می توان فایل ها را با سرعت بیشتر و در زمان کوتاه تری بر روی حافظه کامپیوتر و یا هر دستگاه دیگری کپی کرد. همین موضوع برای کپی فایل ها بر روی حافظه فلش نیز صدق می کند.

پخش عمده فلش مموری USB

نکات خرید فلش مموری عمده

1- ظرفیت

اولین و مهم ترین نکته هنگام خرید فلش ، حافظه یا میزان فضای ذخیره سازی آن است. برخی از اطلاعات نظیر فایل های PDF و عکس حجم کمتری دارند. و برخی از اطلاعات نظیر ویدیو ، نرم افزار و فایل های صوتی از حجم بیشتری برخوردار هستند. بنابراین با توجه به نوع اطلاعاتی که می خواهید در آن ذخیره کنید باید میزان حافظه مد نظر خود را انتخاب کنید. اما به طور کلی تهیه یک فلش با ظرفیت بیشتر (معمولا 32 گیگابایت که حد متوسط است) معقول تر است.

 

2- سرعت انتقال

دومین گزینه برای انتخاب یک فلش مموری ، سرعت انتقال اطلاعات است. مطمئنا هرچه ظرفیت بالاتر برود و حجم اطلاعات بالاتر باشد زمان بیشتری برای انتقال داده نیاز دارد. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب فلش نسخه USB 3.0 تهیه کنید. تا انتقال اطلاعات سریع تر صورت بگیرد. البته نسخه های USB 2.0 هم از سرعت معقولی برخوردار هستند اما نسبت به USB 3.0 سرعت کمتری دارند.

 

البته باید به این نکته توجه داشت که پورت USB دستگاه شما نیز با نسخه USB فلش سازگاری داشته باشد. به طور مثال اگر شما یک فلش USB 3.0 تهیه کنید اما پورت دستگاهتان USB 2.0 باشد اطلاعات طبق استاندارد و با سرعت نسخه 2.0 منتقل می شود.

3- جنس بدنه

شرکت های تولید کننده از متریال مختلف نظیر فلز ، پلاستیک و چرم برای بدنه استفاده می کنند. که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند. فلش های فلزی معمولا استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به سایر متریال دارند. و پیشنهاد می شود تا فلش فلزی انتخاب و خریداری کنید.

 

4- ابعاد و اندازه

فلش با اندازه های متنوعی تولید می شود که هر کدام بسته به شرایط ، کارایی خاص خود را دارند. اگر اندازه فلش بسیار کوچک باشد ممکن است هنگام اتصال به پورت USB به سختی وارد و خارج شود که مسلما آزار دهنده است. از طرفی هم احتمال گم شدن آن بیشتر است. از سوی دیگر اگر سایز بزرگی هم داشته باشد و پورت USB دستگاه شما از فضای کمی برخوردار باشد ممکن است فلش به صورت کامل داخل پورت نرود و هنگام اتصال قطع و وصل شود. پس بهتر است فلشی با اندازه متوسط تهیه کنید.

 

5- برند و سازنده

شرکت سازنده جزو معیارهای اصلی در انتخاب هر محصولی می باشد. و فلش مموری نیز از این قاعده مستثنی نیست. تهیه فلش USB از یک برند معتبر و معروف به نوعی کیفیت آن را تضمین می کند ، البته ممکن است از قیمت بیشتری هم برخوردار باشد. اما چون فلش مموری وسیله ای است که در طولانی مدت استفاده می شود بنابراین ارزش صرف هزینه بیشتر را دارد.

پخش عمده فلش مموری در تهران

 

پخش عمده فلش مموری در تهران

واردات و فروش عمده فلش مموری 8 گیگ ، 16 گیگ ، 32 گیگ ، 64 گیگ با بهترین کیفیت به قیمت همکاری مناسب خرید عمده فلش مموری به صورت خرده و تیراژ

پخش عمده جدیدترین و معتبرترین برند های فلش مموری نظیر:

  • فلش vicco man عمده
  • فلش Western Digital عمده
  • فلش Verity عمده
  • فلش Galexbit عمده

 

مرکز پخش عمده فلش مموری در تهران با بهترین قیمت ارسال به تهران ، مشهد ، یزد ، کرمانشاه و به طور کلی سراسر کشور

فروش عمده انواع فلش مموری USB 2.0 بدنه فلزی با سرعت انتقال بالا و گارانتی مادام العمر شرکتی

مشاوره و راهنمای خرید عمده فلش مموری به صورت رایگان

 

خرید فلش عمده

همکاران محترم می توانند برای خرید عمده فلش مموری به بخش فلش مموری ( USB ) در سایت مراجعه کرده و با توجه به مشخصات ، محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

گارانتی مادام العمر محصولات به صورت شرکتی است و فروشگاه آفرپخش مسئولیتی در قبال گارانتی ندارد.

4 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.