نکات خرید باتری گوشی

سمیرا صفدری
11 فروردین, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
خرید باتری گوشی

خرید باتری گوشی

هنگام خرید باتری موبایل به چند نکته باید توجه داشت. ما در این مقاله شما را در خرید باتری گوشی راهنمایی و همراهی می کنیم.

ظاهر و بسته بندی

صرفا فقط به دلیل وجود و داشتن پک بسته بندی شکیل نباید اعتماد کرد و باتری را خریداری کرد. خیلی از باتری های اصلی بدون پک در بازار عرضه می شوند. و همچنین توجه به این موضوع که باتری که خریداری می کنید بدون خط و خش و برآمدگی باشد.

 

فروش عمده باتری

تاریخ ساخت

تاریخ ساخت باتری بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. بطور مثال شما باتری با بهترین کیفیت اصلی را هم که خریداری کنید، اگر از زمان ساخت و تولید آن 2 یا 3 سال گذشته باشد، باتری 5 یا 6 ماه بیشتر کار نمیکند و خراب می شود.

 

مرکز پخش عمده باتری گوشی موبایل

 

داشتن NFC

توجه داشتن و مطمئن شدن از وجود قطعه NFC در باتری، به کمک چیپ ان اف سی در باتری و گوشی به سادگی می توان بدون نیاز به کابل شارژر باتری گوشی را به صورت وایرلس و به کمک پدشارژر، شارژ کرد.

آفر پخش عمده فروشی باتری گوشی

گارانتی

تمامی باتری های اصل دارای گارانتی هستند. باتری های بدون گارانتی و یا با گارانتی 2 الی 3 ماهه اصل نیستند. و خریدشان را توصیه نمی کنیم.

 

خرید عمده باتری موبایل

 

انواع باتری

  • لیتیوم پلیمر Lithium polymer
  • لیتیوم یون Lithium ion
  • نیکل کادمیوم Nickel cadmium
  • نیکل هیدرید فلز Nickel metal hydride

 

لیتیوم پلیمر Lithium polymer

باتری لیتیوم پلیمری جدیدترین و پیشرفته ترین نوع باتری گوشی موبایل می باشد. از ویژگی های خاص این نوع باتری سبک وزن بودن و ظرفیت بالای آن است. یکی از ویژگی های باتری Lithium polymer می توان به این موضوع اشاره کرد که درصورت استفاده نکردن از باتری، می تواند ماه ها شارژ خود را نگه دارد.

از دیگر نکات مثبت این نوع باتری ها وجود محافظ پوششی همچون قاب است که در مقابل آسیب هایی مانند سوراخ شدن، فشار زیاد، و یا آتش گرفتن و منفجر شدن از باتری محافظت می کند.

خرید و پخش عمده باتری گوشی موبایل از آفرپخش

لیتیوم یون Lithium ion

باتری لیتیوم یونی نسل قبلی و قدیمی همان باتری لیتیوم پلیمر است که بین گوشی های قدیمی بسیار محبوب بوده. و نسبت به باتری لیتیوم پلیمر وزن بیشتر و ابعاد بزرگتری دارد. معمولا برای دستگاه های بزرگ مانند تبلت ها استفاده می شود. نکته قابل توجه در مورد باتری Lithium ion داغ شدن آن است که در ساختار آن یک مدار محافظ تعبیه شده که مانع داغ شدن باتری می شود. که همین مدار محافظ یکی از دلایل ابعاد بزرگ این نوع باتری هاست.

خرید عمده باتری گوشی موبایل

نیکل کادمیوم Nickel cadmium

باتری نیکل کادمیوم اولین نسل از باتری های قابل شارژ و قابل حمل است. که امروزه به دلیل وزن زیاد و ابعاد بزرگ و داغ شدن، در ساختار هیچ گوشی و وسیله الکترونیکی استفاده نمی شود. از معایب این نوع باتری می توان به وجود سم فلزی کادمیوم اشاره کرد. که هم برای کاربران مضر است و نیز موجب آلودگی محیط زیست می شود.

پخش عمده باتری گوشی موبایل

نیکل هیدرید فلز Nickel metal hydride

باتری نیکل هیدرید فلز نسل جدید از باتری نیکل کادمیموم است. ظرفیت و سریع تر شارژ شدن این نوع باتری نسبت به نوع قبلی خود یعنی Nickel cadmium بالاتر و بیشتر بوده. نکته ی مثبتی که در رابطه با این نوع باتری وجود دارد این است که، در ساختار این باتری از سم فلزی کادمیوم استفاده نشده و خطری کاربران و محیط زیست را تهدید نمی کند.

خرید و پخش عمده باتری گوشی موبایل

مشخصه های باتری

ولتاژ

میزان ولتاژ باتری گوشی تاثیر زیادی بر مقدار شارژ شدن گوشی دارد. ولتاژ برای هر کدام از باتری ها حدود 3.7 ولت تا 4.2 ولت می باشد.

جریان 

جریان و ظرفیت باتری موبایل بر حسب میلی آمپر ساعت ( mAh ) محاسبه و معرفی می شود. که این عدد بسته به نوع دستگاه و باتری متفاوت و بین 600 تا 6000 می باشد. که به کمک این عدد می توان کارکرد باتری، میزان نگهداری شارژ، و میزان جریان دهی را برحسب ساعت محاسبه کرد.

جنس

جنس باتری ها معمولا از نیکل و لیتیوم است. که در قسمت های قبل تر این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

 

پخش عمده باتری گوشی

 

ظرفیت باتری

میزان شارژ ذخیره شده توسط باتری ظرفیت آن را مشخص می کند. هر چقدر ظرفیت باتری موبایل شما بیشتر باشد، مصرف انرژی آن کمتر می باشد و گوشی شارژ بیشتری را ذخیره می کند.

طول عمر باتری

با رعایت چند مورد می توان طول عمر باتری را افزایش داد.

  • حذف برنامه های غیر ضروری از گوشی
  • استفاده نکردن طولانی مدت از گوشی
  • استفاده از شارژر های اصلی
  • استفاده نکردن از گوشی هنگام شارژ شدن

 

شوک دادن باتری

برای جان دادن دوباره به باتری گوشی می توان به آن شوک داد، اگر شارژ باتری گوشی زود خالی می شود و یا میزان شارژ شدن ضعیف شده، به دو روش می توان به باتری شوک داد شوک برقی و شوک دستی ( تخلیه کامل شارژ باتری )

خرید عمده باتری گوشی

 

فروشگاه آفرپخش وارد کننده لوازم جانبی گوشی موبایل از چین و دبی بوده. در این فروشگاه انواع باتری ها با برند های معتبر و محبوب سامسونگ، شیائومی، نوکیا، آیفون، هواوی در کیفیت های اصل چین، اورجینال و اصلی ، های کپی قابل عرضه و خرید می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده باتری گوشی موبایل می توانید به سایت عمده فروشی آفرپخش مراجعه کنید، و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.