لوازم جانبی موبایل عمده

Admin 1399/11/15
لوازم جانبی موبایل عمده

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

تهیه لوازم جانبی موبایل عمده به راحتی و با قیمت مناسب همیشه یکی از دغدغه های بزرگ موبایل فروشان و توضیع کننده های لوازم جانبی موبایل بوده است. از طرفی رفتن حضوری به بازار های اصلی و بزرگ فروش عمده لوازم جانبی امری وقت گیر بوده و برای عده ای نیز امکان پذیر نمیباشد. بنابراین خرید از یک فروشگاه آنلاین عمده فروشی لوازم جانبی موبایل بهترین گزینه برای تهیه لوازم مورد نیاز میباشد. در این صورت علاوه بر اینکه در وقت و هزینه صرفه جویی میشود میتوان به صورت منظم و دسته بندی به تمامی محصولات دسترسی داشت و به راحتی اجناس مدنظر را خریداری کرد. امکان بررسی و مقایسه دقیق قیمت و مشخصات اجناس هم از دیگر مزایایی است که با خرید آنلاین نصیب کاربر خواهد شد.

 

واردات لوازم جانبی موبایل از چین و دبی

کشور چین با تولیدات گسترده عمده لوازم جانبی موبایل با برند های متنوع به عنوان اصلی ترین کشور تولید کننده در این عرصه به شمار میرود و به همین خاطر قیمت محصولات در این کشور بسیار مناسب و مقرون به صرفه میباشد. کشور امارات و شهر دبی نیز به علت نزدیک بودن به کشور ایران در رتبه دوم برای ایران قرار میگیرد در نتیجه چین و دبی اصلی ترین مناطق برای واردات لوازم جانبی موبایل در ایران هستند و شرکت هایی که محصولات خود را از این مناطق وارد میکنند قیمت بسیار پایین تری در اختیار مشتریان قرار میدهند.

از طرفی پیدا کردن یک تامین کننده لوازم جانبی موبایل که توانایی وارد کردن محصولات از چین و دبی را داشته باشد برای موبایل فروشان بسیار مهم و حائز اهمیت است مخصوصا هنگامیکه واردکننده سود بسیار کم و ناچیزی برای محصولات خود در نظر گرفته باشد.

فروشگاه اینترنتی آفرپخش ، یک فروشگاه تخصصی در حوزه جانبی موبایل به صورت عمده است و محصولات خود را به صورت مستقیم از چین و دبی وارد ایران میکند و با کمترین سود ممکن و ارزان ترین قیمت در اختیار همکاران که در این عرصه فعالیت میکنند میگذارد.

این مجموعه توسط سیستم هوشمند مدیریت میشود و دارای کانال تلگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل ، پیج اینستاگرام ، وب سایت و اپلیکیشن خرید عمده لوازم جانبی موبایل میباشد و روش های مختلفی برای ارتباط مشتریان درنظر گرفته شده تا از هر روشی که دسترسی راحت تری به آن دارند سفارش خود را ثبت کنند.

همچنین امکان خرید حضوری از ساعت 10 صبح الی 18 عصر وجود دارد.

آدرس : تهران _ نسیم شهر _ پاساژ قائم _ پلاک 20

آدرس شعبه تهران: تهران – میدان فردوسی – مجتمع تجارت جهانی  – طبقه اول – واحد 1

 

پخش عمده اکسسوری گوشی موبایل

لوازم جانبی موبایل جهت حفاظت و سهولت استفاده از گوشی موبایل کارایی دارند و معمولا تعدادی از آنها فروش بهتر و بیشتری دارند، به همین خاطر شرکت پخش عمده لوازم جانبی موبایل آفرپخش روی آنها متمرکز است و به صورت مداوم آنها را تمدید میکند. محصولات دارای تنوع بالایی از لحاظ کیفیت و قیمت میباشند و از برند های معتبر ، متفرقه و بدون برند به صورت پکدار و فله موجود میباشند که هرکدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد و حق انتخاب گسترده ای برای همکاران گرامی وجود دارد.

تمامی محصولات ذکر شده و تعدادی لوازم مرتبط با گوشی موبایل نظیر باتری نوکیا ، اسپری تمیز کننده صفحه نمایش ، خشاب سیم کارت و … در سایت موجود است و به صورت کاملا منظم دسته بندی شده اند. همکاران محترم میتوانند محصولات مدنظر خود را با تعداد دلخواه تا اتمام موجودی به سبد خرید خود اضافه و خریداری نمایند.

"پخش

 

مزایای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از فروشگاه آفرپخش

فروشگاه آنلاین آفرپخش جزو اولین و بزرگ ترین پخش کننده های لوازم جانبی موبایل بوده و از امتیاز و ویژگی های خاص خود برخوردار است.

  • بهترین و ارزان ترین قیمت ممکن

مسلما قیمت جزو معیار های اصلی است و شرکت آفرپخش این موضوع را در نظر دارد، بنابراین محصولات خود را با کمترین سود توضیع میکند و بهترین قیمت ممکن را در اختیار موبایل فروشان و توضیع کننده های لوازم جانبی موبایل میگذارد تا تجربه خرید ارزانترین لوازم جانبی موبایل را داشته باشند.

  • کیفیت متنوع همراه با گارانتی همکار

محصولات موجود در سایت از لحاظ کیفیت به 3 دسته کلی اورجینال ( اصل چین ) ، های کپی و کپی تقسیم بندی میشود که بسته به کیفیتشان دارای مدت زمان مشخص و تحت شرایط خاص مهلت تست سلامت محصول برای همکار میباشد. ( گارانتی محصولات فقط و فقط برای همکار است و در صورت استفاده مشتری گارانتی پذیرفته نمیشود )

شرایط گارانتی

  1. در ظاهر اولیه محصول و پک بسته بندی تغییری ایجاد نشده باشد.
  2. مدت زمان گارانتی باقی مانده باشد.

 

امکانات و ویژگی های خرید از آفرپخش

 

  • مشاوره رایگان از طریق مدیر فروش

همکاران محترم میتوانند در ساعات کاری روز با پشتیبانی و مدیر فروش ارتباط برقرار کنند و برای خرید خود نسبت به شرایط ، مشاوره رایگان دریافت نمایند.

  • امکان ثبت سفارش 24 ساعته

امکان ثبت سفارش در 24 ساعت روز و 7 روز هفته وجود دارد و محدودیتی برای ثبت سفارش لوازم جانبی موبایل عمده وجود ندارد.

  • ارسال سریع به سراسر کشور

سفارشات پس از تاییدیه فاکتور سریعا توسط انبار آفرپخش جمع آوری و به صورت دقیق بسته بندی میشود. همچنین امکان ارسال بسته به تمامی نقاط ایران از طریق شرکت پست و تیپاکس وجود دارد و بسته در سریع ترین زمان ممکن به مشتری ارسال میگردد.

  • عکس اصلی و قیمت به روز

عکس های سایت به صورت کامل از خود جنس اصلی توسط تیم عکس برداری انجام میشود و تمامی قیمت ها توسط سیستم هوشمند دائما به روزرسانی میشوند.

"خرید

فروش عمده لوازم جانبی موبایل با بهترین قیمت

همکاران گرامی میتوانند برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل با کلیک روی لینک زیر به صفحه اصلی مراجعه کنند. سپس دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنند و محصول خود را تهیه نمایند.

لوازم جانبی موبایل عمده

تمامی لوازم از برندهای معتبر و محبوب داخل سایت موجود است.

  • سامسونگ ( SAMSUNG )
  • اپل ( Apple )
  • شیائومی ( Xiaomi )
  • هواوی ( Huawei )

فروشگاه آفرپخش ( Offerpakhsh ) دارای نماد اعتماد الکترونیکی جهت کسب اطمینان مشتریان است و میتوانید به صورت کاملا مطمئن خرید خود را انجام دهید.

آفرپخش یک سایت عمده فروشی آنلاین است به همین دلیل دارای حداقل مبلغ خرید میباشد که 800هزار تومان است. و امکان خرید کمتر و به صورت تکی وجود ندارد.

 

برای خرید عمده محصولات از صفحه فروشگاه دیدن کنید.