صفحه اینستاگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل آفرپخش

Admin 1400/02/13
صفحه اینستاگرام آفرپخش

صفحه اینستاگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل آفرپخش

اینستاگرام به دلیل جذابیت و امکانات بالا عنوان یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر را دارد. و جزو بهترین راه کارها برای ارتباط بین فروشگاه های آنلاین و مشتریان می باشد. از ابتدای فعالیت، اینستاگرام نشان داده است که یک ابزار قدرتمند برای کسب و کارها محسوب می شود. و می تواند سبب دیده شدن محصولات و خدمات گردد. از طرفی مانند سایر شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام فیلتر نمی باشد و به راحتی قابل دسترس است. صفحه اینستاگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل آفرپخش یک فروشگاه تخصصی آنلاین در زمینه پخش عمده لوازم جانبی موبایل بوده. که روش های ارتباطی مختلف از جمله صفحه اینستاگرام را جهت رفاه مشتریان و ارتباط بهتر آن ها با فروشگاه را در نظر گرفته است.

صفحه اینستاگرام آفرپخش مخصوص همکاران موبایل فروش و توضیع کننده های لوازم جانبی موبایل طراحی شده است. و کاربرانی که علاقه مند به خرید از instagram هستند. و قصد خرید عمده لوازم جانبی موبایل را دارند می توانند با کلیک روی لینک ” صفحه اینستاگرام آفرپخش ” مستقیما به اینستاگرام آفرپخش مراجعه کنند. و یا در قسمت جست و جوی اینستاگرام offerpakhsh@ را تایپ کنند و صفحه آفرپخش را دنبال ( follow ) نمایند.

 

مزایای صفحه اینستاگرام آفرپخش

فروشگاه آفرپخش در راستای ایجاد شرایط بهتر در خرید آنلاین لوازم جانبی موبایل عمده صفحه اینستاگرامی خود را تاسیس نموده. و با مزایا و امکاناتی که در اختیار مشتریان قرار می دهد توانسته عملکرد خوب و رو به رشدی داشته باشد. همکاران گرامی می توانند با دنبال کردن پست، استوری و هایلایت ها به اطلاعات زیر دسترسی پیدا کنند.

  • محصولات جدید و شارژ مجدد اجناس قدیمی
  • اطلاعات ، قیمت و رنگ بندی اجناس
  • راه های ارتباطی نظیر آدرس فروشگاه و تلفن تماس
  • نحوه ارسال مرسوله ها
  • ساعت کاری فروشگاه
  • شرایط مرجوعی و مدت زمان گارانتی کالا
  • فروش ویژه برخی از محصولات

اینستاگرام پخش جانبی موبایل آفرپخش

روش خرید از اینستاگرام آفرپخش

همکاران گرامی می بایست جهت ثبت سفارش خود در دایرکت پیام گذاشته. و پس از ارتباط با مسئول فروش، شناسه کالای درج شده در قسمت کپشن به همراه تعداد مدنظر را در دایرکت ارسال نمایند.

 

پخش عمده لوازم جانبی موبایل در فروشگاه آفر پخش

شایان ذکر است رنگ بندی محصولات فروشگاه آفرپخش به صورت جور بوده . و به صورت رنگ بندی رندوم نیز ارسال می شود.

قیمت های درج شده در سایت برای فروش عمده محصولات است و فروش تکی ندارد. قیمت های سایت مناسب برای موبایل فروشان و پخش کننده های لوازم جانبی موبایل است.

فروشگاه آفر پخش وارد کننده و مرکز پخش و عمده فروشی لوازم جانبی گوشی موبایل به قیمت چین است. لیست قیمت خرید برای همکاران از این سایت زیر قیمت علاالدین در تهران می باشد.

آفر پخش بسته به حجم خرید مشتریان تخفیفاتی برای آن ها در نظر می گیرد. جهت سفارش محصولات با تعداد بالا و اطلاع از قیمت های تیراژ با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

شما می توانید محصول را با بسته بندی مقاوم و نازل ترین قیمت با ضمانت تست سلامت محصول برای همکار از سایت آفر پخش خریداری کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.