شکل جدید بسته بندی سفارشات

سمیرا صفدری 1400/08/17
شکل جدید بسته بندی سفارشات

شکل جدید بسته بندی سفارشات

با توجه به پیگیری ها و اعتراضات مشتریان محترم در رابطه با سرقت اجناس از بسته های ارسالی (پست و تیپاکس) اقدام به طراحی شکل جدید بسته بندی سفارشات کرده ایم . در بسته بندی های جدید ، درز های جعبه با آبچسب (چسب کارتنی) مسدود شده و آب چسب به کارتن و لیبل مهر و موم شده است. هم چنین لیبل زرد رنگ هشدار بر روی تمامی جعبه ها چسبانده می شود.

بنابراین در صورت آسیب دیدن آب چسب و لیبل زرد رنگ هشدار و یا عدم داشتن مهر از تحویل گرفتن بسته سفارشی خود جداَ خودداری فرمائید. در غیر این صورت مجموعه آفرپخش هیچ مسئولیتی در قبال بسته ارسالی شما ندارد .

همچنین مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش خود و قبل از باز کردن بسته بندی ، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت دهند. و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن بسته خودداری نماید. چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بود مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

شکل جدید بسته بندی سفارشات

با تشکر از توجه شما ( روابط عمومی فروشگاه آفر پخش )

 

پخش عمده لوازم جانبی موبایل در فروشگاه آفر پخش

شایان ذکر است رنگ بندی محصولات فروشگاه آفرپخش به صورت جور بوده . و به صورت رنگ بندی رندوم نیز ارسال می شود.

قیمت های درج شده در سایت برای فروش عمده محصولات است و فروش تکی ندارد. قیمت های سایت مناسب برای موبایل فروشان و پخش کننده های لوازم جانبی موبایل است.

فروشگاه آفر پخش وارد کننده و مرکز پخش و عمده فروشی لوازم جانبی گوشی موبایل به قیمت چین است. لیست قیمت خرید برای همکاران از این سایت زیر قیمت علاالدین در تهران می باشد.

آفر پخش بسته به حجم خرید مشتریان تخفیفاتی برای آن ها در نظر می گیرد. جهت سفارش محصولات با تعداد بالا و اطلاع از قیمت های تیراژ با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

شما می توانید محصولات را با بسته بندی مقاوم و نازل ترین قیمت با ضمانت تست سلامت محصول برای همکار از سایت آفر پخش خریداری کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.