راهنمای خرید ساعت هوشمند

سمیرا صفدری
18 فروردین, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
Smart watch

نکات قابل توجه در خرید اسمارت واچ

ساعت های هوشمند با جفت شدن و همگام سازی با گوشی های موبایل می توانند شما را از نیاز و دسترسی به گوشی موبایل تان بی نیاز کنند، و تمامی کارهایی که با گوشی خود انجام می دادید را می توانید با ساعت هوشمند انجام دهید. از مزیت هایی که این گجت پوشیدنی دارد، حمل و استفاده آسان از آن است. چرا که با بسته شدن به دور مچ دست کار کردن و استفاده از آن بسیار آسان و لذت بخش می باشد. در ادامه این مقاله شما را با ویژگی ها و کاربرد های اسمارت واچ ها آشنا می کنیم.

 

سازگاری سیستم عامل

با توجه به این که امروزه ساعت های هوشمند بدون اتصال به گوشی هم قابل استفاده هستند، اما بسیاری از قابلیت های ویژه این نوع گجت ها موقع اتصال به گوشی نمایان می شود.

 

خرید عمده ساعت هوشمند اصلی

 

ارتباطات و قابلیت ها

Bluetooth

امروزه تقریبا همه گجت ها و دستگاه های دیجیتال دارای قابلیت بلوتوث هستند و از آن پشتیبانی می کنند. ساعت های هوشمند هم دارای قابلیت Bluetooth بوده و برای انتقال فایل ها، اتصال به هندزفری و هدفون برای پخش موسیقی، و اتصال به گوشی برای دریافت نوتیفیکیشن های برنامه های گوشی و … می توان از بلوتوث استفاده کرد.

 

راهنمای خرید اسمارت واچ

 

شبکه تلفن همراه

بعضی از مدل های اسمارت واچ ها قابلیت نصب سیم کارت بر روی ساعت را دارند. و می توان از اینترنت سیم کارت برای اتصال ساعت هوشمند به اینترنت استفاده کرد.

 

راهنمای خرید ساعت هوشمند

 

GPS

اسمارت واچ ها با قابلیت مکان یابی می توانند همراه خوبی موقع رانندگی و جستوجوی مکانی برای کاربران خود باشند.

 

نکات خرید ساعت هوشمند

WIFI

بعضی از ساعت های هوشمند دارای قابلیت وای فای می باشند، که می توان برای اتصال اسمارت واچ به اینترنت از WIFI استفاده کرد.

 

نوع صفحه نمایشگر

از دیگر نکاتی که موقع خرید اسمارت واچ باید در نظر  گرفته شود، صفحه نمایش آن است. که معمولا از جنس و مدل های LCD ، AMOLED ، OLED می باشد، که در ادامه شما را با هریک از آنها بیشتر آشنا می کنیم.

 

نمایشگر LCD

مخفف Liquid Crystal Display است. که به معنای کریستال های شناور در مایع می باشد. این نوع نمایشگر نسبت به نمایشگر های نسل جدید یعنی AMOLED و OLED طیف رنگی کم و محدود تری را نمایش می دهد. و همچنین نسبت به نمایشگر های جدید ضخامت بیشتری دارد.

 

نمایشگر LED

تکنولوژی ساخت نمایشگر های LED هم مانند نمایشگر LCD همان کریستال های شناور در مایع است. اما با این تفاوت که در نمایشگر LED برخلاف نمایشگر LCD از لامپ های فلورسنت استفاده نشده. در این نوع نمایشگر از چراغ های بسیار کوچک، دیود های ساطع کننده نور استفاده شده است. در کل نمایشگر  ال ای دی کیفیت تصویری بهتری نسبت به نمایشگر ال سی دی دارند.

بررسی انواع ساعت هوشمند

نمایشگر OLED

مخفف Organic Light Emiiting Diode است. که به معنای دیود های ارگانیک تابنده نور می باشد. نمایشگر های OLED از تکنولوژی های جدید در ساخت نمایشگر ها هستند که بسیار کوچک و کم ضخامت هستند. نمایشگر های OLED در مقایسه با نمایشگر های AMOLED از انعطاف پذیری کمتری برخوردارند.

 

نمایشگر AMOLED

مخفف Active Matrix Organic Light Emiiting Diode است. که به معنای شبکه فعالی از دیود های ارگانیک تابنده نور می باشد. مصرف انرژی نمایشگر AMOLED به رنگ و روشنایی ان بستگی دارد. این نوع نمایشگر به دلیل خاموش و روشن شدن پیکسل ها با سرعت بسیار بالا، مناسب نمایش ویدئو های با سرعت و تحرک بالا می باشد.

فروش و پخش عمده ساعت هوشمند آفرپخش

باتری و شارژ دهی

ظرفیت باتری و میزان نگهداری شارژ از دیگر مواردی است که هنگام خرید اسمارت واچ باید به آن توجه داشت. اکثر ساعت های هوشمند با توجه به داشتن قابلیت های GPS، مکالمه صوتی و تصویری، و غیره … با هر بار شارژ شدن 1 تا 2 روز می توانند شارژ دهی داشته باشند.

 

پخش عمده اسمارت واچ اورجینال

شکل صفحه

اسمارت واچ ها از نظر شکل صفحه نمایش مدل های متنوعی مانند گرد، مربع، مستطیل دارند، که معمولا بین 1 تا 2 اینچ هستند.

 

ابعاد و اندازه

طول و اندازه اسمارت واچ ها از مواردی است که موقع انتخاب باید مورد بررسی قرار بگیرد. که طول آن معمولا بین 35 تا 55 میلی متر، عرض بین 30 تا 50 میلی متر، و ارتفاع بین 8 تا 12 میلی متر می باشد.

 

وزن

از فاکتور های مهم خرید ساعت هوشمند وزن آن است. وزن اسمارت واچ باید به میزانی باشد که در استفاده طولانی مدت دست کاربر را خسته و اذیت نکند. وزن ساعت های هوشمند معمولا بین 50 تا 90 گرم می باشد.

 

جنس

جنس بدنه ساعت های هوشمند معمولا از فلز و پلاستیک می باشد. که در مقابل خط و خش و ضربه از مقاومت بالایی برخوردارند. جنس بند اسمارت واچ ها نیز از چرم و سیلیکون و استیل می باشد. بند ساعت های هوشمند هم مانند ساعت های معمولی قابل تعویض بوده، و به راحتی و طبق سلیقه خودتان می توانید جنس و رنگ بند ساعت را عوض کنید.

 

خرید عمده ساعت هوشمند بند فلزی

 

کنترل و دکمه

بعضی از مدل های اسمارت واچ ها علاوه بر صفحه لمسی، دارای دکمه های کنترل بیرونی روی سطح بدنه ساعت نیز هستند.

 

حسگر، سنسورها

اسمارت واچ ها دارای حسگر های دما سنج، شتاب سنج، ارتفاع سنج، فشار سنج، قطب نما، حسگر ضربان قلب، و غیره… هستند. که هر کدام کاربرد های بسیار مفید و متنوعی برای کاربران دارند.

 

خرید عمده اسمارت واچ سنسور دار

 

انواع کاربرد های ساعت هوشمند

کاربرد در زمان

  • نمایش ساعت همه شهرها
  • کرنومتر برای ورزش
  • تنظیم و تعیین آلارم

 

پخش عمده ساعت هوشمند در فروشگاه آفرپخش

 

کاربرد در تماس

درصورت اتصال ساعت هوشمند به گوشی موبایل و یا نصب سیم کارت در اسمارت واچ، قابلیت تماس و مکالمه و اطلاع از نوتیفیکیشن های برنامه ها و مشاهده و پاسخ دهی به پیام های برنامه های اجتماعی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

پخش عمده اسمارت واچ سامسونگ

 

کاربرد در ورزش و سلامت

ساعت های هوشمند کاربرد های متنوعی در رابطه با سلامت و ورزش کاربران دارند و خدمات بسیاری در این زمینه به کاربران ارائه می دهند.

 

گام شمار Pedometr

برای مثال از برنامه گام شمار برای شمارش تعداد قدم های برداشته شده موقع ورزش و پیاده روی می توان استفاده کرد.

 

پخش عمده ساعت هوشمند اپل

 

در صورت ضد آب Waterproof بودن ساعت های هوشمند می توان از آنها در ورزش های آبی استفاده کرد، و بدون اینکه از محیط ورزشی آبی خود خارج شوید می توانید از اسمارت واچ و قابلیت های آن استفاده کنید.

 

فروش عمده اسمارت واچ

 

ردیاب خواب  Sleep Monitor Sensor

ساعت های هوشمند توسط سنسور تعبیه شده در خود می توانند هنگام خواب اطلاعاتی نظیر مدت زمان خواب، کیفیت خواب، مراحل خواب و عوامل محیطی را از بدن  انسان دریافت کنند و اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربر قرار دهند.

 

فروش ساعت هوشمند عمده

 

اندازه گیری ضربان قلب Heart Ratee Sensor

اندازه گیری ضربان قلب توسط حسگر تعبیه شده پشت ساعت هوشمند انجام می شود. به این صورت که سنسور پشت ساعت با تاباندن نور سبز رنگ به پوست دست کاربر دیتا هایی دریافت می کند و ضربان قلب کاربر را نمایش می دهد.

 

بررسی و راهنمایی خرید ساعت هوشمند

 

اندازه گیری فشار و اکسیژن خون Measurement of blood pressure and blood oxygen

از دیگر قابلیت های جذاب و کار آمد ساعت های هوشمند سنجش فشار خون و اکسیژن خون است که توسط سنسور اسمارت واچ اندازه گیری می شود.

 

بررسی ساعت هوشمند

 

اندازه گیری کالری Calorie measurement

یکی دیگر از ویژگی های خاص این گجت های پوشیدنی، اندازه گیری کالری سوزانده شده بدن در طول روز است، که مناسب افرادی می باشد که رژیم غذایی و لاغری دارند.

 

اسمارت واچ عمده

 

قطب نما Compass

از برنامه های کاربردی اسمارت واچ ها قطب نما می باشد که برای افرادی که علاقمند به طبیعت گردی هستند بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

 

خرید عمده اسمارت واچ در آفرپخش

 

ارتفاع سنج Altimeter

ارتفاع سنج هم مانند دیگر برنامه های اسمارت واچ ها نظیر دماسنج و قطب نما برای طبیعت گردان و علاقمندان به کوهنوردی مناسب می باشد.

 

پخش عمده اسمارت واچ

 

دماسنج Thermometer

یکی از ویژگی های جذاب این گجت پوشیدنی ویژگی دماسنج آن است که دمای بدن را اندازه گیری می کند.

 

خرید و پخش عمده ساعت هوشمند

 

کنترل عملکرد خودرو Configure a Car

از جمله کاربرد های این فناوری جدید توسط اسمارت واچ ها ارائه می دهد روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور، مکان یابی، قفل کردن و باز کردن قفل خودرو، و همچنین دریافت هشدار هایی مبنی بر سرعت زیاد و غیرمجاز می باشد.

 

پخش عمده ساعت هوشمند

 

پخش موسیقی

با اتصال ساعت هوشمند به هندزفری و هدفون می توان موسیقی مورد نظر خود را گوش کرد و از طریق اسمارت واچ موسیقی خود را کنترل کرد.

 

خرید عمده ساعت هوشمند

 

خرید ساعت هوشمند

فروشگاه آفرپخش وارد کننده لوازم جانبی گوشی موبایل از چین و دبی بوده. در این فروشگاه انواع اسمارت واچ با برند های معتبر و محبوب نظیر اپل، سامسونگ، ، شیائومی، و … با کیفیت های های کپی، اصل چین، اورجینال موجود می باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده ساعت هوشمند می توانید به سایت عمده فروشی آفرپخش مراجعه کنید، و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.