راهنمای خرید رینگ لایت

سمیرا صفدری 1400/09/13
راهنمای خرید رینگ لایت

رینگ لایت

رینگ لایت ( Ring Light ) دایره‌ ای پوشیده شده از تعدادی لامپ LED است. که نور را به صورت نرم و از تمام زوایا به سوژه می‌ تاباند. از رینگ لایت برای نورپردازی و افزایش زیبایی عکس و فیلم استفاده می ‌شود. هم چنین برای حذف سایه ها و ثبت تصاویر زنده و زیباتر نیز استفاده می شود. رینگ لایت ها تنوع زیادی دارند و به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. اگر قصد خرید رینگ لایت یا شناخت بیشتر این وسیله کاربردی را دارید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با انواع رینگ لایت ها و کاربرد آن ها و راهنمای خرید رینگ لایت آشنا کنیم.

 

کاربرد های حلقه نور؛ راهنمای خرید رینگ لایت

اجازه دهید در ابتدا شما را با کاربرد های رینگ لایت آشنا کنیم. حلقه نور کاربرد های بسیاری در انواع شغل ها و حرفه ها دارند.

 

  • در صنعت مد و آرایشگری 

عکاسی از مدل ها در سالن های زیبایی زنانه و مردانه

عکا سی از مدل های پوشاک در مزون ها ( لباس، کیف، کفش، … )

عکاسی از مدل های اکسسوری ( عینک، جواهرات، … )

 

راهنمای خرید رینگ لایت آرایشی

 

  • در صنعت عکاسی  

عکاسی پرتره و … در آتلیه های عکاسی

عکاسی از اجناس و محصولات در فروشگاه ها

عکاسی حرفه ای تر از غذا ها و خوراکی ها در رستوران و کافه ها

 

راهنمای خرید رینگ لایت فود

 

  • در صنعت دیجیتال مارکتینگ

به کمک این وسیله کاربردی رد راهنمای خرید رینگ لایت در عکاسی، تولید محتوا و ساخت تیزر های تبلیغاتی. می توان تمام جزئیات را به خوبی و به طور واقعی تر به مخاطبان و مشتریان فروشگاه های مجازی و آنلاین نشان داد.

 

راهنمای خرید رینگ لایت مارکتینگ

 

  • در صنعت بلاگری

حلقه نور وسیله ای بسیار کاربردی ضبط لایو اینستاگرام، انتشار پست و استوری و گرفتن سلفی برای بلاگرهای شبکه های اجتماعی می باشد. به راحتی دوربین و یا گوشی موبایل خود را روی رینگ لایت نصب می کنند. و به راحتی ویدئوی خود را ضبط می کنند.

 

راهنمای خرید رینگ لایت بلاگری

 

سایز های رینگ لایت

RING LIGHT یا حلقه نور دارای قطر و سایز های مختلفی هستند. از قطر 2 اینچ تا 50 اینچ در بازار موجود می باشند. که کاربر می تواند سایز مناسب کار و سوژه خود را تهیه کند.

به طور مثال اگر کار شما طوری هست که از سوژه و مدل های کوچک و ریز مانند جواهرات و زیورالات عکاسی می کنید. پس بهتر است از رینگ لایت هایی با قطر کوچک استفاده کنید.

اگر برای گرفتنی عکس های سلفی با گوشی موبایل به رینگ لایت گوشی نیاز دارید. بهتر است از رینگ لایت های مخصوص گوشی موبایل که به صورت کیلیپسی روی موبایل نصب می شوند، استفاده کنید.

 

راهنمای خرید رینگ لایت گوشی برای سلفی

 

نوردهی رینگ لایت

تابش نور رینگ لایت ها در راهنمای خرید رینگ لایت قابل تغییر و تنظیم است. در اکثر مدل ها یک ریموت کنترل یا دیمر برای رینگ لایت تعبیه شده است. که به کمک آن به سادگی می توان میزان تابش نور و رنگ نور تابانده شده را تنظیم کرد.

رینگ لایت ها دارای نورهایی به رنگ های مهتابی، یخی، آفتابی زرد، و میکس آن ها باهم ( قابل تنظیم توسط ریموت و دیمر های تعبیه شده ) می باشند. مدل های RGB و رنگی نیز دارند. که برای بسیاری از کاربران جذاب است. در این مدل رینگ لایت به کمک سه رنگ اصلی آبی و قرمز و زرد می تواند تعداد زیادی نور رنگی از ترکیب این سه رنگ تولید کند.

 

راهنمای خرید حلقه نور و نوردهی

 

استفاده از رینگ لایت

رینگ لایت ها بسته به قطر و سایزشان دارای استند هایی برای ثابت ایستادن هستند. که این سه پایه و استند ها در ارتفاع های مختلفی وجود دارند. که معمولا قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.

رینگ لایت توسط بال هد ها و گیره هایی به سه پایه متصل می شوند. بال هد به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی نور را از حلقه نور از هر جهت و زاویه ای به سوژه بتابانند.

هم چنین برای نگهداری دوربین و موبایل میتوانید از پایه نگهدارنده موبایل استفاده کنید .

 

راهنمای خرید رینگ لایت با استند

 

هم چنین وجود هولدر هایی که گوشی و یا دوربین را به رینگ لایت متصل می کند. به کاربر امکان عکاسی بدون دخالت و لغزش دست را می دهد. تعداد هولدر های متصل به رینگ لایت بستگی به سایز و قطر دستگاه دارد که از 1 تا 3 عدد می باشد.

هم چنین در بعضی از مدل های رینگ لایت پورت USB تعبیه شده است. برای شارژ گوشی موبایل در حین عکاسی و راحتی کاربران.

 

راهنمای خرید رینگ لایت قابلیت چرخش

 

راهنمای خرید رینگ لایت

 

قیمت و خرید آنلاین انواع رینگ لایت

اگر قصد خرید عمده رینگ لایت را دارید می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت فروشگاه آفرپخش خرید خود را انجام دهید.

قیمت های درج شده در سایت برای فروش عمده محصولات است و فروش تکی ندارد. قیمت های سایت مناسب برای موبایل فروشان و پخش کننده های لوازم جانبی موبایل است.

فروشگاه آفر پخش وارد کننده و مرکز پخش و عمده فروشی لوازم جانبی گوشی موبایل به قیمت چین است. لیست قیمت خرید برای همکاران از این سایت زیر قیمت علاالدین در تهران می باشد.

آفر پخش بسته به حجم خرید مشتریان تخفیفاتی برای آن ها در نظر می گیرد. جهت سفارش محصولات با تعداد بالا و اطلاع از قیمت های تیراژ با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.