بررسی پخش و فروش عمده پاور بانک

Admin
12 بهمن, 1399
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پخش عمده پاور بانک

بررسی عمده پاور بانک

استفاده های مختلف ما در طول روز از گوشی برای مکالمه و تماس تلفنی، گوش کردن موسیقی و کار کردن با اپلیکیشن هایی که از اینترنت استفاده می کنند. موجب می شود تا به سرعت شارژ باتری موبایل خالی شود. بنابراین کاربران همیشه به شارژر نیاز دارند. از آن جایی که هر جایی به پریز برق برای متصل کردن شارژر، و شارژ کردن دستگاه دسترسی نداریم، داشتن یک شارژر همراه کمک بزرگی می کند.

پاور بانک یک منبع تامین انرژی همراه است. این دستگاه انرژی الکتریکی را در خود ذخیره کرده و این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا در هر زمان و مکانی که باشد فقط با اتصال کابل شارژ به پاوربانک بتواند باتری، گوشی موبایل و دیگر دیوایس ها را شارژ کند.

از پاور بانک می‌ توان برای شارژ کردن باتری انواع گجت ها مانند ” گوشی های هوشمند، تبلت‌، لپ تاپ، ساعت هوشمند، هدفون، هندزفری بلوتوث، اسپیکر، دوربین عکاسی و فیلم‌ برداری، دستگاه‌ های پخش mp3، mp4، GPS ” و دیگر وسیله هایی که دارای باتری هستند و نیاز به شارژ شدن دارند استفاده کرد.

 

پخش عمده پاور بانک

 

مهمترین فاکتور ها برای خرید پاور بانک

هنگام خرید پاور بانک باید به چند نکته مهم و اساسی توجه کرد. در ادامه این مقاله شما را با این نکات بیشتر آشنا می کنیم. همراه ما باشید.

ظرفیت باتری

اصلی ترین نکته ای که قبل از خرید پاور بانک باید به آن توجه کنید، ظرفیت مورد نیاز است. اگر می خواهید ساعت هوشمند، گوشی، تبلت و .. خود را روزی چند بار شارژ کنید. نیاز به یک شارژر همراه با ظرفیت بالا دارید. در پاور بانک ها، ظرفیت باتری با واحد میلی آمپر ساعت یا همان mAh نشان داده می‌ شود. معمولاً هرچه ظرفیت باتری پاوربانک بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر می‌ شود. هم چنین هر چه ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد، تعداد دفعات بیشتری می‌ توانید از آن برای شارژ باتری دستگاه هایتان استفاده کنید.

باتری پاوربانک ها از دو نوع باتری لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری می‌ باشد. باتری‌ های لیتیوم یونی در دمای 20 تا 60 درجه سانتی‌ گراد عملکرد مطلوب خود را حفظ می‌ کنند. در حالی که باتری‌ های لیتیوم پلیمری در دما های بسیار بالا و بسیار پایین هم، می‌ توانند انرژی مورد نیاز دستگاه را فراهم کنند. استفاده از هر کدام از این دو نوع باتری می‌ تواند در وزن دستگاه تاثیر گذار باشد.

 

پخش و فروش عمده پاور بانک 10000

 

توان ورودی و خروجی

توان ورودی Input Power شدت جریان یا مقدار انرژی است. که پاور بانک در هنگام شارژ شدن خودش دریافت می‌ کند. و هرچه مقدار این انرژی بالاتر باشد، پاور بانک با سرعت بیشتری شارژ می‌ شود. و خیلی سریع‌ تر می‌ توان پاوربانک را فول شارژ کرد و از آن استفاده کرد.

توان خروجی Output Power شدت جریان یا مقدار انرژی است. که از پورت های پاور بانک خارج شده و به گوشی منتقل می‌ شود. و هرچه مقدار این انرژی بالاتر باشد، سرعت شارژ موبایل بیشتر می‌ شود. معمولاً مقدار این انرژی در پاور بانک‌ ها بین ۱ الی ۲ آمپر می‌ باشد. بعضی از پاور بانک‌ ها از خروجی بیشتر هم پشتیبانی می‌ کنند. برخی شارژ‌ های همراه بر اساس نوع دستگاهی که باید شارژ کنند، شدت جریان و ولتاژ خروجی را تغییر می‌ دهند. که این امر موجب می شود تا از خرابی باتری دستگاه ها جلوگیری شود.

پاور بانک هایی که از فناوری فست شارژ بهره می برند، نسبت به شارژر های معمولی سرعت بیشتری دارند. امروزه تمام گوشی های رده بالا و جدید از قابلیت فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کنند.

 

پخش و فروش عمده پاور بانک 20000

 

فناوری کوئیک شارژ

ویژگی کوئیک شارژ (QC)، پاور دلیوری (PD) باعث می شوند گوشی شما با سرعت بیشتری شارژ شود. البته برای استفاده از قابلیت های شارژ سریع، گوشی هم باید به این فناوری ها مجهز باشد و از این ویژگی ها پشتیبانی کند. اکثر گوشی های امروزی از این قابلیت ها پشتیبانی می کنند فقط میزان توان دریافت آن ها متفاوت است.

فناوری Qi اگر می خواهید پاور بانک وایرلس بخرید حتما دقت کنید که از ویژگی Qi پشتیبانی کند. این فناوری همان ویژگی فست شارژ یا کوئیک شارژ است. اما برای انتقال شارژ بی سیم می باشد. این فناوری فقط با گوشی هایی که پردازنده اسنپدراگون دارند سازگار می باشد.

 

پخش قیمت عمده پاور بانک

 

پورت‌ های اتصال

پاور بانک ها بسته به برند، مدل و قیمت دارای پورت های یو اس بی USB، تایپ سی TYPE C و میکرو یو اس بی MICRO USB دارند. با توجه به همه‌ گیر شدن گوشی هایی با درگاه تایپ سی، حتما پاور بانکی تهیه کنید که مجهز به پورت Type C باشد. هم چنین اگر از آیفون و گجت های اپل استفاده می‌ کنید. هم باید پاور بانکی تهیه کنید که از ورودی لایتنینگ پشتیبانی کند.

در صورتی که میخواهید دو یا چند دستگاه را به طور هم زمان به پاور بانک متصل کنید. باید پاور بانکی تهیه کنید که چند پورت USB خروجی داشته باشد. اکثر پاور بانک ها دو پورت خروجی دارند که یکی از آن ها خروجی ۱ آمپر و یکی ۲.۱ آمپر است. درگاه های خروجی با شدت جریان ۲.۱ آمپر یا بالاتر شارژ سریع را منتقل می کنند. پاوربانک های دارای ویژگی شارژ سریع اکثرا دارای شدت جریان ۳ آمپر هستند.

پخش و فروش عمده قیمت پاوربانک

 

نشانگر وضعیت

پاور بانک‌ هایی که به چراغ نشانگر LED مجهز هستند، در وضعیت های مختلف با تغییر رنگ وضعیت را اعلام می کنند. اگر پاور بانک شارژ کافی داشته باشد، رنگ چراغ سبز است. و اگر شارژ اش در حال تمام شدن باشد، رنگ چراغ قرمز می‌ شود.

بسیاری از پاور بانک‌ ها نیز به جای چراغ LED، دارای نشان دهنده میزان شارژ هستند. در این مدل ها شما می‌ توانید متوجه شوید که چقدر از شارژ باتری پاور بانک خود را استفاده کرده‌ اید. و چقدر از آن باقی مانده است.

بعضی از پاور بانک ها نیز از طریق چهار عدد چراغ LED میزان شارژ خود را نمایش می دهند. به کمک این نشانگر ها می توان از زمان دقیق پایان یافتن شارژ دستگاه مطلع شد. و قبل از این که شارژ پاور بانک کاملا خالی و خاموش شود آن را شارژ کرد.

  • چراغ اول روشن باشد 25٪ شارژ دارد
  • چراغ دوم روشن باشد 50٪ شارژ دارد
  • چراغ سوم روشن باشد 75٪ شارژ دارد
  • چراغ چهارم روشن باشد 95٪ شارژ دارد

پخش و فروش عمده پاور بانک شیائومی

انواع پاور بانک و کاربرد های آن

پاور بانک لپ تاپ

پاور بانک لپ تاپ، وسیله ای واجب برای کسانی است که مدام در حال استفاده از لپ تاپ در مکان های متفاوت هستند. استفاده از پاور بانک های معمولی برای شارژ کردن لپ تاپ همیشه ممکن نیست. زیرا همه پاور بانک ها ولتاژ مورد نیاز لپ تاپ را ندارند. در صورتی یک پاور بانک می تواند لپ تاپ شما را شارژ کند که ولتاژ های 16 تا 20 ولت داشته باشد.

اگر روی بدنه پاور بانک پورت AC مشاهده کردید، نشانه این است که پاور بانک مناسب برای شارژ کردن لپ تاپ است. هم چنین استفاده از خروجی ای سی / دی سی سرعت شارژ باتری لپ تاپ را افزایش می دهد. فراموش نکنید که این پورت خروجی تنها برای شارژ لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد. و به هیچ عنوان نباید از آن برای شارژ کردن باتری گوشی یا گجت های هوشمند دیگر استفاده شود.

پاور بانک هایی که امکان شارژ کردن گوشی را فراهم می کنند. پورت هایی با ولتاژ کمتر دارند. اکثر پاور بانک های مخصوص لپ تاپ دارای درگاه شارژ USB-C هستند.
از آن جایی که ظرفیت پاور بانک لپ تاپ بالاست می توان انتظار داشت که وزن بیشتری نسبت به پاوربانک های دیگر داشته باشند.

 

پخش و فروش خرید عمده پاور بانک

 

پاور بانک جیبی

نگه داشتن گوشی و پخش عمده پاور بانک به صورت هم زمان در دست کار سختی است. پاور بانک جیبی با ابعاد کوچک و وزن سبک این مشکل را حل می کند. و همان زمانی که گوشی در حال شارژ شدن است می توان از آن استفاده کرد. شارژر های همراه جیبی معمولا ظرفیت کمی دارند. و با هربار شارژ کامل پاور بانک، فقط یک یا دو بار می توان گوشی موبایل یا گجت های هوشمند دیگر را شارژ کرد.

فروش عمده پاور بانک سامسونگ

 

پاور بانک وایرلس یا هوشمند

پاوربانک وایرلس یا بی سیم در پخش عمده پاور بانک علاوه بر امکان شارژ با کابل، به صورت القایی هم می تواند انواع گجت را شارژ کند. پاور بانک های هوشمند در کم ترین زمان گوشی، تبلت و دیگر دیوایس ها را شارژ می کنند. پاوربانک هوشمند به سرعت گجتی که به آن وصل می شود را شناسایی می کند و ولتاژ دستگاه را می سنجد. و هر دستگاه را متناسب با ولتاژ مورد نیاز اش شارژ می کند.

تکنولوژی به کار رفته در پاوربانک هوشمند Fit charge نام دارد. که از دستگاه شما در برابر آسیب های ناشی از ولتاژ ورودی متغیر جلوگیری می کند. نکته قابل توجه در مورد شارژر های وایرلس این است که، فقط گوشی هایی که از قابلیت شارژ بی سیم QI پشتیبانی می کنند، می توانند از پاوربانک بی سیم استفاده کنند.

 

پخش و فروش عمده پاور بانک

 

پاور بانک خورشیدی یا سولار

باتری پاور بانک های خورشیدی در پخش عمده پاور بانک توسط نور خورشید یا لامپ شارژ می شود. همه ی پاوربانک های سولار به یک پنل سلول خورشیدی و مدار های الکتریکی مجهز هستند. چیپ های کنترل گر و مدار های الکترونیکی وظیفه کنترل جریان برق سلول خورشیدی را به عهده دارند. سلول های خورشیدی جریانی که به کمک نور خورشید ساخته اند را توسط مدارهای الکتریکی به باتری می رسانند و پاور بانک را شارژ می کنند. این محصول بیشتر مناسب کسانی است که زمان زیادی را در طبیعت می گذرانند. و نمی توانند همیشه به برق شهری دسترسی داشته باشند.

 

پخش و فروش عمده پاور بانک سولار

 

برای شارژ کردن یا استفاده از شارژر خورشیدی به فضای باز نیاز است. و در فصل های سرد کاربرد آن کم می شود. بنابراین سعی کنید یک مدل پاور بانک سولار تهیه کنید که امکان شارژ کردن آن با برق شهری نیز وجود داشته باشد. چرا که در نبود نور خورشید، می توان از نور لامپ هم برای شارژ کردن باتری پاور خورشیدی استفاده کرد. فقط نکته حائز اهمیت در این مورد این است که، شارژ کردن پاور بانک خورشیدی با لامپ، مدت زمان خیلی بیشتری طول خواهد کشید.

از ویژگی های مثبتی که اکثر پاور بانک های سولار دارند. مقاومت بالا بدنه در برابر آب و ضربه و داشتن چراغ قوه برای شرایط ضروری است.

 

پخش عمده پاور بانک خورشیدی

 

طولانی کردن عمر پاور بانک

  • پخش عمده پاور بانک را بیش از حد شارژ نکنید.
  • با کابل های مرغوب و کوتاه پاور بانک را شارژ کنید.
  • از آداپتور مناسب برای شارژ کردن پاور بانک استفاده کنید.
  • افزایش دما تأثیر منفی در عمر باتری پاور بانک دارد.
  • هم زمان پاوربانک و گوشی، گجت های دیگر را شارژ نکنید.

 

 

پخش و فروش عمده شارژر همراه

 

پخش و فروش عمده پاوربانکجمع بندی

قبل از خرید پاور بانک به نیازهای اساسی خودتان توجه کنید. ظرفیت، تعداد پورت ها، ظاهر و وزن معمولا مواردی است که قبل از خرید باید به آن ها توجه کرد.

آفر پخش وارد کننده و مرکز پخش و عمده فروشی لوازم جانبی گوشی موبایل است. اگر فروشگاه لوازم جانبی گوشی موبایل دارید و قصد خرید پاور بانک عمده برای فروشگاه خود دارید، می توانید به صفحه فروش عمده پاور بانک فروشگاه مراجعه کنید.

بهترین قیمت عمده پاور بانک 20000، پاور بانک 10000، پاور بانک شیائومی،‌ پاور بانک سامسونگ، پاور بانک انکر، پاور بانک وی اسمارت و دیگر برند ها را در فروشگاه اینترنتی آفر پخش مشاهده کنید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.