پخش عمده کلگی معمولی و فست شارژ

Admin
5 بهمن, 1399
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پخش عمده کلگی شارژر معمولی و فست

پخش عمده کلگی معمولی و فست شارژ

کلگی شارژر یا آداپتور شارژ موبایل دستگاهی است که مستقیما به پریز برق متصل می شود. و وظیفه تبدیل جریان برق شهری به جریان مناسب برای گوشی موبایل و تبلت را بر عهده دارد. بنابراین یکی از مهم ترین وسیله های جانبی موبایل به شمار میرود. و تهیه آن به صورت عمده و با قیمت مناسب دغدغه موبایل فروشان و توضیع کننده های لوازم جانبی موبایل است. فروشگاه آفرپخش واردکننده دسته اول لوازم جانبی موبایل از چین و دبی بوده و در زمینه پخش عمده کلگی معمولی و فست شارژ به صورت ویژه فعالیت دارد.

انواع کلگی شارژر

سری شارژر از لحاظ پین اتصال ، نوع پورت خروجی و جریان خروجی دارای تنوع است.

  • پین اتصال

آداپتور ها از لحاظ پین اتصال به سه دسته کلی 3 پین اصلی ، 2 پین اصلی و 2 پین ایران تقسیم بندی می شوند. 2 پین ایران طبق استاندارد پریز برق ایران است و سازگاری کامل دارد اما 3 پین و 2 پین اصلی برای استفاده در ایران نیازمند تبدیل برق مخصوص خود می باشند.

  • پورت خروجی

اکثر کلگی های شارژ مجهز به پورت خروجی USB هستند اما آداپتورهایی با پورت خروجی TYPE-C نیز وجود دارد.

  • جریان خروجی

کلگی ها از لحاظ جریان خروجی نیز به دو دسته معمولی و فست شارژ تقسیم بندی می شوند.

  1. کلگی معمولی : جریان خروجی از کلگی های معمولی به ترتیب 5 ولت 2 آمپر / 5 ولت 1.5 آمپر و 5 ولت 1 آمپر است و برای دستگاه هایی که حداکثر جریان ورودی آنها 10 وات یا کمتر است استفاده می شود.
  2. کلگی فست شارژ : سرعت شارژ در این مدل چندین برابر کلگی معمولی است. و نسخه های مختلف 15 ولت ( شارژ سریع ) و 18 وات ( فست QC 3.0 ) و همچنین نسخه های متنوع دیگری دارد که باید متناسب با نسخه فست شارژ دستگاه انتخاب شود. البته باید توجه داشت که گوشی موبایل حتما باید از فناوری فست شارژ پشتیبانی کند. و همچنین کابل قابلیت انتقال فست شارژ را داشته باشد.

پخش عمده کلگی شارژر معمولی و فست

نکات خرید عمده کلگی معمولی و فست شارژ

کلگی ها معمولا روی تمامی دستگاه ها به خوبی عمل نمی کنند. و باید با دستگاه مورد نظر تست شارژ انجام شود. به طور مثال ممکن است کلگی S8 روی گوشی S10 به خوبی عمل کند اما روی دستگاه A70 عملکرد خوبی نداشته باشد.

میزان جریان خروجی از کلگی را میتوان مهم ترین معیار برای انتخاب یک کلگی دانست. زیرا اگر جریان متناسب با دستگاه را منتقل نکند ، به خوبی آن را شارژ نمی کند. بهتر است برای دستگاه های غیر فست از کلگی معمولی و برای دستگاه هایی که از شارژ سریع پشتیبانی میکنند از کلگی با نسخه فست شارژ متناسب با دستگاه استفاده شود. (ممکن است آداپتور قابلیت انتقال فست شارژ را داشته باشد اما با دستگاه متصل شده سازگار نباشد. پس بهتر است با گوشی مورد نظر تست شود.)

وزن یکی از معیار های مهم در تشخیص کیفیت کلگی است. و نسبت به مدل کلگی سنجیده میشود. اگر وزن آن به اندازه قابل توجهی کم باشد مطمئنا از متریال ضعیفی تولید شده است.

بهتر است برای گوشی موبایل و تبلت از کلگی اورجینال و برای شارژ لوازم جانبی نظیر کنسول بازی ، اسپیکر بلوتوث ، هدفون بی سیم و … از کلگی با کیفیت های کپی و کپی استفاده شود.

کیفیت ساخت نیز یکی از مهم ترین نکته های یک کلگی با کیفیت است. و از کیفیت پورت ، سری دوشاخه ، پلاستیک استفاده شده و نوع نوشته های روی محصول به راحتی قابل تشخیص است.

 

 

فروش کلگی عمده آفرپخش

واردات مستقیم و فروش عمده انواع کلگی معمولی و فست شارژ از برند های معتبر سامسونگ ، اپل ، هواوی ، شیائومی

پخش پرفروش ترین مدل های کلگی در بازار لوازم جانبی موبایل با کیفیت متنوع ( اورجینال ، های کپی و کپی )

  • مدل های سری S سامسونگ S4 / S6 / S7 / S8 / S10
  • مدل 2 آمپر و فست شارژ شیائومی و هواوی
  • کلگی آیفون اپل استوری و FOXCONN پکدار و فله

مرکز فروش عمده کلگی در تهران و ارسال به سراسر کشور با پست و تیپاکس

بهترین و پایین ترین قیمت کلگی عمده در کشور

تضمین کیفیت و مهلت تست سلامت محصول برای همکار

پخش عمده کلگی شارژر معمولی و فست

خرید کلگی شارژر عمده

همکاران گرامی میتوانند برای پخش عمده کلگی معمولی و فست شارژ به دسته بندی کلگی در سایت مراجعه کنند. و با توجه به مشخصات ، محصول مدنظر خود را به صورت دقیق و مطمئن خریداری نمایند.

محصولات بسته به کیفیت شان دارای مدت زمان مشخص و تحت شرایط خاص مهلت تست سلامت محصول برای همکار می باشند. و در صورت مشکل فنی امکان مرجوع کردن اجناس وجود دارد.

  • شرایط گارانتی

گارانتی فقط برای همکار است و در صورت استفاده مشتری مرجوعی کالا پذیرفته نمی شود.

در ظاهر اولیه محصول و پک بسته بندی تغییری ایجاد نشده باشد.

مهلت گارانتی باقی مانده باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.