پخش عمده کارت حافظه ( رم موبایل )

Admin
16 آذر, 1399
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پخش و فروش عمده کارت حافظه رم

پخش عمده کارت حافظه ( رم )

امروزه گوشی موبایل جزو ضروری ترین وسیله برای هر شخص تبدیل شده و اطلاعات زیادی از جمله عکس ، فیلم ، موزیک ، فایل PDF و … در آن ذخیره سازی میشود. و معمولا با گذر زمان فضای ذخیره سازی داخل گوشی موبایل پر میشود و حافظه کافی ندارد. در صورتی که گوشی موبایل از اسلات کارت حافظه ( رم ) برخودار باشد. به راحتی میتوان از رم به عنوان فضای ذخیره سازی دوم استفاده کرد. و اطلاعات را درون آن ذخیره سازی کرد. این حافظه جانبی توسط شرکت های بزرگ با ظرفیت و ویژگی های مختلف تولید و توضیع می شود. فروشگاه آفرپخش وارد کننده دسته اول لوازم جانبی موبایل بوده و در عرصه پخش عمده کارت حافظه ( رم موبایل ) نیز فعالیت دارد. و برند های مختلف با ظرفیت های متفاوت را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب به فروش میرساند.

کارت حافظه چیست؟

کارت حافظه ( رم ) وسیله ای برای ذخیره سازی داده ها و اطلاعات دیجیتالی است ، میزان حافظه متفاوتی دارد. و در دستگاه هایی نظیر گوشی موبایل ، دوربین دیجیتالی ،موزیک پلیر و … استفاده می شود. کارت‌های حافظه کوچکند و امکان نوشتن و پاک کردن چندبارهٔ اطلاعات در آن‌ها وجود دارد. همچنین بدون ،نیاز به برق اطلاعات را حفظ می‌کنند. کارت های حافظه انواع مختلفی دارند که به نوعی پرکاربردترین آن کارت های SD هستند.

معمولاً کارت‌های حافظه SD سرعت‌های مختلفی دارند. این موضوع باعث شده است که بر این اساس کارت‌های حافظه SD کلاس‌بندی‌های مختلفی نیز داشته باشند. درواقع کارت‌های حافطه SD به کلاس‌های 2، 4، 6 یا 10 تقسیم می‌شوند. خوب است اشاره کنیم کارت‌ هایی در کلاس 10 از سرعت نوشتن اطلاعات به میزان 10 مگابایت در ثانیه پشتیبانی می‌کنند

برای استفاده از کارت حافظه SD در کامپیوتر ، لپ تاپ و برخی از دوربین ها باید از خشاب استفاده شود. که داخل بسته بندی برخی از رم ها وجود دارد. ظرفیت کارت های حافظه از 2 گیگابایت شروع میشود. و در نهایت به 2 ترابایت ختم میشود تا بسته به نیاز افراد قابل انتخاب باشد.

پخش عمده کارت حافظه

فروش عمده کارت حافظه رم موبایل

واردات و پخش عمده رم 8 گیگ ، 16 گیگ ، 32 گیگ ، 64 گیگ معمولی و خشاب دار با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت

پخش عمده جدید ترین و معتبر ترین مدل های کارت حافظه رم کلاس 10 برند Vicco man ، Queen ، Sandisk ، ADATA و … با گارانتی مادام العمر

مشاوره و راهنمایی برای خرید کارت حافظه رم به صورت عمده

فروش عمده رم به صورت خرده و تیراژ با مناسب ترین قیمت

خرید عمده کارت حافظ رم

همکارن محترم میتوانند برای خرید عمده کارت حافظه رم به بخش کارت حافظه در سایت مراجعه کنند و با توجه به مشخصات و نیاز خود خریداری نمایند.

گارانتی مادام العمر محصولات شرکتی است و فروشگاه آفرپخش مسئولیت آن را به عهده ندارد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.