پخش عمده هندزفری سیمی و بلوتوث

Admin
4 بهمن, 1399
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پخش عمده هندزفری سیمی و بلوتوث

پخش عمده هندزفری

پخش عمده هندزفری سیمی و بلوتوث

هندزفری یکی از محبوب ترین وسیله های جانبی موبایل است که برای موزیک و مکالمه مورد استفاده قرار میگیرد. و اکثر افراد در روزمره از آن استفاده می کنند. در ابتدا فقط به صورت مستقیم و از طریق سیم به دستگاه اتصال پیدا میکرد که برای برخی از افراد سیم ها مشکل ساز و دست و پاگیر بود. اما به مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی مدل های بی سیم آن که به فناوری بلوتوث مجهز بودند تولید شدند. مدل های مختلف هندزفری به سرعت در میان عموم مردم محبوب شد. و به همین خاطر علاوه بر کمپانی های گوشی موبایل سایر شرکت های تولید کننده لوازم جانبی نیز شروع به تولید این گجت صوتی کردند.

فروشگاه آفرپخش مدل های مختلف هندزفری های سیم دار و بلوتوثی از برند های معتبر را به صورت تیراژ از چین و دبی وارد میکند و با قیمت همکاری و عمده به فروش می رساند. معمولا برخی از مدل ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است و فروش بهتری نسبت به سایر مدل ها دارند، بنابراین موبایل فروشان و توضیع کننده های لوازم جانبی موبایل باید این مدل ها را بیشتر خریداری کنند. هندزفری ها نیز مانند سایر وسایل دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

انواع هندزفری

به طور کلی هندزفری ها از لحاظ روش اتصال به 2 دسته سیم دار و بی سیم تقسیم بندی می شوند که البته هر کدام از آنها نیز مدل های مختلفی دارند.

  • هندزفری سیمی

هندزفری های این دسته بندی از طریق سیم و به صورت مستقیم به دستگاه متصل می شوند و دارای 3 مدل مختلف هستند که عبارتند از :

  1. اتصال جک 3.5 میلی متری : این مدل پراستفاده و متداول ترین نوع هندزفری سیمی است و اکثر دستگاه های صوتی مجهز به این درگاه هستند.
  2. اتصال سوکت Lightning : هندزفری هایی که به این سوکت مجهز هستند فقط برای گوشی های آیفون و دستگاه های iOS قابل استفاده است.
  3. اتصال سوکت TYPE-C : فقط برای گوشی های اندروید که به پورت TYPE-C مجهز هستند قابل استفاده است.

البته باید توجه داشته باشید که تبدیل هایی نیز وجود دارند که امکان استفاده از هندزفری هایی که از طریق جک 3.5 میلی متری متصل میشوند را برای گوشی های آیفون و اندروید که پورت 3.5 میلی متری را ندارند را فراهم میکند. ( شما می توانید تبدیل های گفته شده را نیز از فروشگاه آفرپخش تهیه کنید )

  • تبدیل جک 3.5 میلی متری به Lightning
  • تبدیل جک 3.5 میلی متری به TYPE-C

پخش عمده هندزفری سیمی

  • هندزفری بی سیم ( بلوتوثی )

همانطور که از نام این هندزفری پیداست به صورت بی سیم است و از طریق بلوتوث متصل میشود و برخلاف هندزفری سیمی محدودیت اتصال ندارد. اما شکل و نام مختلف دارد :

  1. ایرپاد : نام هندزفری های بی سیم شرکت اپل است که با گوشی های آیفون 7 عرضه شد و به نوعی دلیل اصلی حذف جک 3.5 میلی متری روی گوشی های اپل بود. گوشی ها به صورت جدا از هم هستند و دارای جعبه شارژ می باشند.
  2. هندزفری گردنی : گوشی های این هندزفری از طریق سیم به هم متصل هستند و هنگام استفاده روی گردن قرار می گیرند. به عنوان هندزفری دورگردنی نیز شناخته میشوند. مجهز به پورت شارژ روی خود کالا هستند.
  3. هندزفری تک گوش : دارای یک گوش است و بیشتر برای مکالمه کاربردی دارد. البته برای موزیک هم قابل استفاده است. این مدل هندزفری نیز دارای پورت شارژ است.

پخش عمده هندزفری بلوتوث

نکات خرید هندزفری عمده

هنگام خرید هندزفری به صورت عمده مدل های مختلف آن را تهیه کنید و به مشتری حق انتخاب بیشتری بدهید. سعی کنید موارد زیر را به صورت جور تهیه کنید.

  • کیفیت و قیمت
  • رنگ بندی
  • محصول پکدار و فله
  • برند و سازنده کالا
  • جنس سری گوشی ها
  • نوع و نحوه اتصال
  • تعداد کلید های کنترل

فروش عمده هندزفری سیمی و بلوتوث

فروشگاه آفرپخش مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل بوده و انواع هندزفری سیمی عمده و هندزفری بلوتوثی عمده از برند های معتبر و محبوب سامسونگ ، اپل ،شیائومی ، JBL ، kin Kyin ، Joyroom و … به صورت خرده و تیراژ زیر قیمت بازار فقط و فقط برای خرید همکار تامین می نماید.

پخش عمده پرفروش ترین هندزفری های بازار با کیفیت های متنوع ( اورجینال و های کپی )

  • هندزفری دورگردنی Level u pro
  • AKG سامسونگ مدل S8 و S10
  • J5 متریال TPE و PVC
  • هندزفری YJ سامسونگ
  • ایرپاد اپل و طرح Airpod
  • هندزفری آیفون 6

خرید هندزفری عمده

مرکز پخش عمده هندزفری در تهران و ارسال به سراسر کشور

همکاران گرامی می توانند برای خرید عمده هندزفری سیمی و بلوتوث به دسته بندی هندزفری در سایت مراجعه کنند و کالاهای مدنظر خود را به صورت مطمئن انتخاب و خریداری نمایند.

مشخصات اصلی هندزفری نظیر متراژ ، نوع کیفیت ، نوع اتصال ، رنگ ، کیفیت صدا و … در توضیحات ذکر شده است.

سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد و مشتریان به صورت کاملا مطمئن می توانند خریداری نمایند.

تمامی محصولات بسته به کیفیتشان دارای مدت زمان مشخص و تحت شرایط خاص مهلت تست سلامت محصول برای همکار می باشند.

  • شرایط گارانتی

گارانتی فقط برای همکار است و در صورت استفاده مشتری مرجوعی کالا پذیرفته نمی شود.

در ظاهر اولیه محصول و پک بسته بندی تغییری ایجاد نشده باشد.

مهلت گارانتی محصولات باقی مانده باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.