محدودیت استفاده از WhatsApp در صورت نپذیرفتن شرایط

Admin
18 اردیبهشت, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
شرابط استفاده از واتس اپ

شبکه اجتماعی WhatsApp طی آخرین به روزرسانی خود قوانین جدید برای کاربران اعمال کرده است و در وب سایت رسمی شرکت اطلاعات مربوط به قبول نکردن آنها درج شده و توضیح داده است که با حساب کاربرانی که شرایط و خط مشی به روز شده آن را نمی پذیرند ، چگونه رفتار خواهد کرد.

برای کسانی که ترجیح می دهند شرایط به روز شده شرکت را نپذیرند ، برنامه همچنان اعلانی را برای درخواست پذیرش نشان می دهد. پس از گذشت چند هفته ، کاربران پبام پذیرش قوانین را به صورت مداوم و برای یادآوری مجدد دریافت خواهند کرد.

در صورت نپذیرفتن شرایط و دریافت یادآوری مجدد ، نرم افزار واتس اپ به حالت عملکرد محدود تغییر حالت پیدا میکند. در این صورت کاربران نمیتوانند به لیست پیام های واتس اپ خود به صورت مستقیم دسترسی داشته باشند و تنها در صورتی که اعلان نرم افزار فعال باشد میتوانند اعلان پیام را دریافت و آن را مشاهده کنند و پاسخ بدهند. پیام صوتی و تصویری نیز قابل دریافت و پاسخ میباشد.

همچنین پس از گذشت چند هفته و نپذیرفتن شرایط دیگر قادر به دریافت تماس یا اعلان های دریافتی نخواهید بود و WhatsApp ارسال پیام و تماس به تلفن شما را متوقف می کند.

شرایط استفاده از واتس اپ

واتس اپ تاریخ دقیق هر یک از این رویداد ها را تعیین نکرده است و برای هر ایالت یک دوره نابسامان تعیین می کند که به ظاهر ، بر اساس عملکرد کاربران متفاوت خواهد بود. همچنین مشخص نیست که تاریخ 15 می ( 25 اردیبهشت ) که دروب سایت ذکر شده غیر از این که کاربران همچنان بتوانند شرایط را بپذیرند و پس از این تاریخ همچنان از برنامه خود استفاده کنند چه ارتباط دیگری با این موضوع دارد.

در آخر WhatsApp اطمینان داده است که حساب ها را حذف نخواهد کرد. با این حال ، اگر به هر حال شرایط را قبول نکنید با محدودیت استفاده از واتس اپ مواجه خواهید شد.

منبع : GSMArena

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.