احتمال قابلیت تشخیص قند خون در اپل واچ سری 7

Admin
13 اردیبهشت, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
احتمال قابلیت تشخیص قند خون در اپل واچ سری 7

بنا به گزارش جدید SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ) یک شرکت تازه تاسیس انگلستانی که رابطه تجاری محکمی با شرکت اپل دارد ،خبر از امکان تشخیص میزان قند خون در اپل واچ سری 7 میدهد. این موضوع بوسیله سنسور های اپتیکال انجام میشود و با توجه به تلاش ویژه متخصصان و مهندسان این استارتاپ انگلیسی احتمالا شاهد قرار گیری سنسور های تشخیص قند خون و مانیتور کردن میزان آن در اپل واچ 2022 خواهیم بود.

دانستن سطح گلوکز یا همان سطح قند خون برای نظارت بر بیماری‌هایی مثل دیابت حیاتی است و معمولاً از دستگاه‌های سوزن‌دار یا نمایشگر کاشتنی مداوم قند خون برای اندازه گیری آن استفاده می‌شود. توانایی مشاهده افزایش یا کاهش ناگهانی قند خون با استفاده از ساعت در تنظیم رژیم غذایی یا جلوگیری از خطرات احتمالی بسیار کاربردی خواهد بود.

به نظر می‌رسد که اپل سنسور اپتیکالی را توسعه داده است که می‌تواند با قرارگیری بر روی سطح پوست میزان قند خود فرد را به طور پیوسته اندازه‌ بگیرد و برای انجام این کار لازم نیست که این سنسور در بدن فرد یا زیر پوست قرار بگیرد.

به عنوان یک توضیح کوتاه، اپل واچ نسل بعد را می‌توان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت اپل از هر نظر به حساب آورد. به همین دلیل، احتمالا سود زیادی از بابت فروش آن نصیب کوپرتینویی‌ها خواهد شد و مشتریان نیز استقبال قابل توجهی از آن به عمل می‌آورند.

منبع : WCCFTech

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.